JokkareN Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei.Jeg har kjøpt GTA V på PS Store for noen dager siden, men ettersom PSN er nede kan jeg ikke spille. Finnes det noen "triks" for å låse opp den låsen på spillet slik at jeg kan få spilt?Jeg får heller ikke logget inn på PSN, så er det noen som vet hvor lenge det kommer til å være sånn her?Takk! Lenke til kommentar
JokkareN Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 PS4 foresten. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 I følge Playstation sin Twitterkonto, så er PSN på vei opp igjen. Funker her hos meg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg ville sjekket før alle kjøp om spillet fungerer offline eller ikke. Denne typen angrep vil skje igjen og såvidt jeg vet finnes det ingen idiotsikker måte å beskytte seg på. Lenke til kommentar
JokkareN Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Hm, skal sjekke litt av og til om PSN er kommet opp igjen her hos meg.Ja, tenkte ikke så langt på å sjekke det desverre. Lenke til kommentar
JokkareN Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Kommer bare opp, " Tilkoblingen til serveren er brutt " Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Når du kommer inn på PSN så bør du sette din konsoll til Primary. Mer info her: https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5059/~/activate-%2F-deactivate-primary-ps4 Om du ikke gjør det, så slår DRM inn når du mister internett-tilgang. Lenke til kommentar
JokkareN Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Når du kommer inn på PSN så bør du sette din konsoll til Primary. Mer info her: https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5059/~/activate-%2F-deactivate-primary-ps4 Om du ikke gjør det, så slår DRM inn når du mister internett-tilgang. Supert! Skal huske det! Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Får fremdeles ikke til å koble til PSN her ,altså. Lenke til kommentar
stue Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Kommer ikke inn her heller. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei, noen som vet sånn ca. når de er oppe å går for fult igjen? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Det er visstnok på vei opp igjen, har vel ikke klart å få det til sånn at alle kommer inne enda.. Jeg har ikke snøring på åssen sånt funker, men leste at de var på vei til å få fikset det på formiddagen idag. Jeg kommer ikke inn heller forresten. Endret 27. desember 2014 av seigmenn Lenke til kommentar
JokkareN Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Kommer enda ikke inn. Får vel bare smøre oss med tålmodighet Lenke til kommentar
JokkareN Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Nå står det at både PS4, PS3 og Vita er Online, men kommer meg fremdeles ikke inn på PSN. Huff, nå begynner jeg og bli utålmodig her kjenner jeg.! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Må være litt tålmodig. De kan ikke slippe inn alle på en gang. Da vil det bare kræsje. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei, noen som vet sånn ca. når de er oppe å går for fult igjen? Kjenner jeg Sony rett så er det ikke oppe for fult før til neste år en gang. Har i hvert fall gitt opp i å prøve å logge inn etter 4 dager. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Merkelig at noen ikke kommer inn. Jeg var på juleferie når ddos angreper startet men kom tilbake idag og hadde ingen problemer med å logge inn. Ser også at de fleste på vennelista er eller har vært pålogget idag og spiller også. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Kommer fremdeles ikke inn.. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Skjønner ikke hvorfor de ikke prioriterer de med pluss brukere... Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Kommer dere ikke inn på PSN? Sjekk denne linken http://www.itavisen....oblemene-327439 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå