RBW Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Vi har kåret vinnerne av årets bærbare PC og flere andre kategorier.Dette er årets dataprodukter Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 OCZ Vector 150 240 GB er ikke den raskeste da. Samsung 850 PRO er vel et bedre valg. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Har brukt en ROG751 iløpet av jula og kan si meg helt enig med testen til TEK. Imponerende lavt støynivå, ikke mye bloatware ved oppstart men McAffee 'en som kom med blir nok ikke fornya. Tastaturet kan bli slitsomt i lengden for dem som er vant med kortreiste taster om man skal skrive lange avhandlinger. Tung. Men for en kruttpakke :-) Lenke til kommentar
Derpherp Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 hvordan dere kunne gi plassen til enthoo EVOLV og ikke LUXE er for meg et misterium. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 hvordan dere kunne gi plassen til enthoo EVOLV og ikke LUXE er for meg et misterium. Det kan jo være fordi EVOLV ser MYE fetere ut enn LUXE, og fordi det en litt mer kompakt formfaktor stort sett bare er en fordel med mindre du MÅ ha full ATX eller optisk drev. Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Lol. En 17" spill-laptop på hele 4.1 kg som årets bærbare PC? 4.1 kg er ikke bærbart, det er slepbart. Jeg kunne aldri tenkte meg å brukt en laptop på mer enn rundt 1-2 kg, og noe større skjerm enn 13" (kanskje 15,4" også, men da uten nummerisk tastatur). For å sitere Linus Torvalds: I really hate big laptops. I can't understand people who lug around 15" (or 17"!) monsters. The right weight for a laptop is 1kg, no more. Endret 30. desember 2014 av havarhen Lenke til kommentar
l3373r Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Produktene har likt design. Derfor. 1 Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Lol. En 17" spill-laptop på hele 4.1 kg som årets bærbare PC? 4.1 kg er ikke bærbart, det er slepbart. Jeg kunne aldri tenkte meg å brukt en laptop på mer enn rundt 1-2 kg, og noe større skjerm enn 13" (kanskje 15,4" også, men da uten nummerisk tastatur). For å sitere Linus Torvalds: I really hate big laptops. I can't understand people who lug around 15" (or 17"!) monsters. The right weight for a laptop is 1kg, no more. Alt er relativt. For meg f.eks. som er 2 meter høy og dertil 'bulky', er ikke 4/5 kilo for mer enn lommerusk å regne. Endret 30. desember 2014 av h0ih0i 2 Lenke til kommentar
Ausekar Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Lol. En 17" spill-laptop på hele 4.1 kg som årets bærbare PC? 4.1 kg er ikke bærbart, det er slepbart. Jeg kunne aldri tenkte meg å brukt en laptop på mer enn rundt 1-2 kg, og noe større skjerm enn 13" (kanskje 15,4" også, men da uten nummerisk tastatur). For å sitere Linus Torvalds: I really hate big laptops. I can't understand people who lug around 15" (or 17"!) monsters. The right weight for a laptop is 1kg, no more. Jeg drar med meg en G750 (dyreste) på skole hver dag, i tillegg til lader og nødvendige ting ellers, sikkert minst 3km. Kan bli slitsomt, men vil ikke påstå den ikke er bærbar. Hadde litt trøbbel med å finne en ryggsekk den passet i eneste... Lenke til kommentar
Abel46 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Egentlig rart at de ikke fikk plass til Surface Pro 3. Dette må da være årets overraskelse? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Lol. En 17" spill-laptop på hele 4.1 kg som årets bærbare PC? 4.1 kg er ikke bærbart, det er slepbart. Jeg kunne aldri tenkte meg å brukt en laptop på mer enn rundt 1-2 kg, og noe større skjerm enn 13" (kanskje 15,4" også, men da uten nummerisk tastatur). Klarer du virkelig ikke å bære 4kg uten å måtte slepe den etter deg? En 5-6 åring klarer jo til og med å bære 4kg Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Lol. En 17" spill-laptop på hele 4.1 kg som årets bærbare PC? 4.1 kg er ikke bærbart, det er slepbart. Jeg kunne aldri tenkte meg å brukt en laptop på mer enn rundt 1-2 kg, og noe større skjerm enn 13" (kanskje 15,4" også, men da uten nummerisk tastatur). Klarer du virkelig ikke å bære 4kg uten å måtte slepe den etter deg? En 5-6 åring klarer jo til og med å bære 4kg Jupp, og om man f.eks skal vise Oculus demoer på farta så er det kjekt å ha maskinvare som ikke bare gir slideshow. Selvsagt kan man diskutere om den er verdt en Årets Bærbar utmerkelse men da må man komme med med annet enn "Det er ikke noe for meg så derfor er det dumt" argumenter selv om dem kommer fra Linus :-) Kanskje at man kunne spandert på seg to kategorier. En Årets Notebook utmerkelse som ville være mer passende til i havarhen's og mange andres definisjon av bærbar, mens en Årets Laptop er passende for denne siden Laptop for de fleste betydde desktop alternativ for ikke lenge siden. Er klar over at laptop og notebook er begreper som i seg selv er på vei ut, men klarte ikke komme på bedre ord i farta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå