togtrener Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei, jeg er 15 år og har gått på treningsstudio i 4-5 måneder nå og ja jeg har fått en del resultater.. Men nå kommer poenget; jeg syntes at kroppen min ser veldig spesiell ut generelt, hvordan brystet mitt er plassert og at magen min popper ut når jeg ikke strammer og fasongen generelt.. Det jeg lurer på da er om dere ser det samme? Er ting litt "rart"? I så fall vet dere om noe som kan "fikse det" øvelser og slikt..? PS: jeg vet at det bare er å fortsette å trene og bla bla bla.... Men jeg lurer bare virkelig på om det er noe rart med fasongen eller noe.. Håper ikke spørsmålene mine ble dumme eller noe altså.... Men er bare veldig nysgjerrig på om dere ser det samme Her er et bilde av når jeg slapper av med magen... 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg ser ingen feil på kroppen din. Det er en godt trent kropp, stå på og tren du, dette blir bra. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg ser ikke noe galt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Synes kroppen din ser ut som en normalt godt trent kropp. For å få magen på plass kan du trene de skrå magemusklene dine, men jeg ser ikke det du beskriver om at magen din popper ut på bildet Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei, jeg er 15 år og har gått på treningsstudio i 4-5 måneder nå og ja jeg har fått en del resultater.. Men nå kommer poenget; jeg syntes at kroppen min ser veldig spesiell ut generelt, hvordan brystet mitt er plassert og at magen min popper ut når jeg ikke strammer og fasongen generelt.. Det jeg lurer på da er om dere ser det samme? Er ting litt "rart"? I så fall vet dere om noe som kan "fikse det" øvelser og slikt..? PS: jeg vet at det bare er å fortsette å trene og bla bla bla.... Men jeg lurer bare virkelig på om det er noe rart med fasongen eller noe.. Håper ikke spørsmålene mine ble dumme eller noe altså.... Men er bare veldig nysgjerrig på om dere ser det samme Her er et bilde av når jeg slapper av med magen... Det eneste som avviker er at du tar selfie med venstrehånda og du har ikke rydda i dusjen Bare fortsett du, lite som kan skade. Du har forøvrig et godt utgangspunkt om det er en pen fysikk du er ute etter! 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Moderatormelding Minner folk om å holde seg til tema og det trådstarter spør om. Om en føler ting burde fjernes etc, så bruk rapporteringsknappen. Og ikke siter 31 innlegg når du kun svarer på 1, det går ann å redigerer siteringene sine folkens. Endret 27. desember 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Da har jeg tatt en tur innom tråden og slengt rundt med øksa , flere innlegg fra en person og svar på denne har blitt fjernet da det drev tråden helt av sporet.Minner på at man bør dokumentere bastante påstander , har man ikke belegg for det man sier, bør man heller ikke komme med råd om trening , det finnes svært mange gode idrettsutøver på dette forumet og jeg kommer ikke til å la enkeltpersoner forsøple det.Ta gjerne kontakt igjen via rapporteringsknappen når sånt dukker opp så tar vi affære.Denne posten skal det ikke kommenteres på, ta heller kontakt via PM eller tilbakemeldinger til forumet.MvhMalvado Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Det eneste som avviker er at du tar selfie med venstrehånda og du har ikke rydda i dusjen Bare fortsett du, lite som kan skade. Du har forøvrig et godt utgangspunkt om det er en pen fysikk du er ute etter! For å legge til noe her, så er jeg ikke noe fan av boxermerket, også smiler du ikke (Du er jo på bilde!). Det med med magen, det er jo ingenting som "popper ut" der. Du har muskler, men det er jo det som ser bra ut Du er også bare 15, du har ett par år med kroppsforandringer igjen før du er ferdig utvokst også. Bare fortsett med det du gjør. Du har skaffet deg et meget bra utgangspunkt! Lenke til kommentar
trening Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Du kunne ikke lagt ut programmet ditt? Lenke til kommentar
monsterhjerne Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 LOL Problemet sitter oppi hodet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå