Rankiz Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Prøver ut Tek Ekstra nå, men er jo klin umulig å avbestille i prøveperioden, er jo ikke en funksjon på http://www.tek.no/minside/medlemskap som gjør at man ikke fortsetter å fornye medlemskapet. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 En mulighet er vel å bruke opp alle pengene på visakortet? Jeg mener jeg finner det ? Lenke til kommentar
amund Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei Rankiz, fant du innstillingene for dette? Jeg har uansett skrudd av fornyelse for deg nå, slik at du slipper å gjøre noe. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Hei Rankiz, fant du innstillingene for dette? Jeg har uansett skrudd av fornyelse for deg nå, slik at du slipper å gjøre noe. Du har skrudd av fornyelse sa du? Den 19 Januar ble jeg fakturert med 49 kroner fra Mediehuset Tek. Skulle gjerne ha refundert dette beløpet. Lenke til kommentar
amund Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hei, jeg glemte at Paypal-profilen lever sitt eget liv, og at selv om jeg deaktiverer i vårt system så fortsetter Paypal å trekke penger. Har stoppet Paypal-trekket nå og refundert beløpet. Mvh,Amund Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Hei, jeg glemte at Paypal-profilen lever sitt eget liv, og at selv om jeg deaktiverer i vårt system så fortsetter Paypal å trekke penger. Har stoppet Paypal-trekket nå og refundert beløpet. Mvh, Amund Takk for hjelpen! Ordnet seg, fikk melding om Paypal refusjon. Synes Tek Ekstra gir mange gode artikler for pengene, likte veldig godt Colosseum Kino artikkelen. Det er dog litt kronglete å kansellere medlemskapet, som vi nå har fått bevis på, mtp at du må kansellere den flere steder, både på Tek sine sider OG Paypal sine sider, så det kan jo eventuelt forbedres! Endret 2. februar 2015 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg