winmedi Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hei, min bror skal kjøpe Playstation og han lurer på det er verdt å kjøpe playstation imorgen. Elkjøp har kampanje imorgen. Playstation 4 + fifa 15 +ladestasjon + kontroll sticks for 3800kr. Er dette et godt tilbud? Han vurderer å vente over nyttår for å se om prisene vil synke. Men jeg har sagt at prisene vil være slik de er nå for en god stund. Muligens jeg har feil her. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Følger det med to kontrollerer i den pakka? Og kommer'n til å spille Fifa 15? I så fall er det et bra tilbud. PS4 er såpass ny at den ikke vil synke så mye i pris heeeelt enda. Så ja, antar du har rett, og at det er et bra tilbud. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Nei, det følger ikke med to kontroller. Ja, han liker fifa 15. Vi bor i samme hus. Jeg har selv en Playstation 4, men han ville ha sin egen. Da vi føler det vil bli vanskelig å bytte på konsollen hele tiden. Endret 26. desember 2014 av winmedi Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg tror han går for den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 den blir nok ikke å synke i pris enda, så bare løp å kjøp Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Pga kronefall kan det være den går opp i pris 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Den er nok billigst nå pga julesalg. På nyåret faller den tilbake til vanlig pris. Kanskje et lite prisfall neste høst? Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Pga kronefall kan det være den går opp i pris Helt rett, er betydelig lagg i prisinga på importprodukter. Med det mener jeg at det tar ganske lang tid fra det blir dyrere for grossist å importere før det slår ut hos kunden. Både pga aktører som handler i terminmarkedet, lager kjøpt inn til til "gammel" kurs og en generell frykt for å øke prisen pga konkurransen i markedet. Dette betyr at på tross av et kronefall på 30% mot store valuttaer i høst har ikke prisene på importvarer økt noe særlig i det hele tatt. Dette kan ikke vare evig, og før eller siden vil prisene opp for å reflektere de økte kostnadene i norske kroner. (ikke like mye opp, valuttakostnaden deles gjerne mellom grossist, selger og kunde). Så kort oppsumert helt enig med deg, i at man ikke skal si det for sikkert at det blir billigere i det hele tatt, faktisk en ikke ignorerbar sjanse for at prisen vil øke en del fram til sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå