Isklar. Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Alle vet det går mye penger på alkohol i russetiden. Men det går vel an å begrense sånn smått? Vet du om billig alkohol som funker fjell i russetiden? Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) -Brygge egen vin kan være en løsning. Blant annet europris har utstyr har jeg sett. Smaken kan diskuteres. Det som skjer innimellom er at alkoholprosenten blir litt høyere en vanlig polvin. -Ølbrett ifra utlandet får ned kostnadene. Endret 26. desember 2014 av ClarkGable Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hva liker du å drikke? Sette øl og vin selv tar verken lang tid eller koster skjorta (russe dressen i ditt tilfelle.) Da kan du justere litt på hvor mye alkohol du ønsker selv også. Ferdig/hurtig sett som du får kjøpt nå smaker faktisk ganske godt også. Lenke til kommentar
Isklar. Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 Hva liker du å drikke? Sette øl og vin selv tar verken lang tid eller koster skjorta (russe dressen i ditt tilfelle.) Da kan du justere litt på hvor mye alkohol du ønsker selv også. Ferdig/hurtig sett som du får kjøpt nå smaker faktisk ganske godt også. Veldig glad i øl, selv om jeg er jente. Er ikke så kjempegira på vin. Mer den som liker øl og sprit Å lage selv har jeg null peiling på åssen jeg gjør. Kommer til å bli katastrofe, haha. Lenke til kommentar
Isklar. Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 -Brygge egen vin kan være en løsning. Blant annet europris har utstyr har jeg sett. Smaken kan diskuteres. Det som skjer innimellom er at alkoholprosenten blir litt høyere en vanlig polvin. -Ølbrett ifra utlandet får ned kostnadene. God ide med ølbrett fra utlandet! Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå