Gjest Slettet+512 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hei! Hva skal maskinen brukes til?Kun for å spille World of Warcraft: Warlords of Draenor på høye innstillinger. PrisantydningBilligst mulig, men ikke på bekostning av spillbarhet. Skal maskinen overklokkesNei. Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert?Intel. Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etcTrenger ikke mus. Evt. andre spesielle preferanser/kommentarerSer helst at skjermstørrelsen er på 22" eller mer. Fractal Design Define R4 kabinett. 256GB SSD disk for OS og spillet. Ekstra lagringsplass for mediefiler kjøpes senere. Har ikke bygget PC siden 2006, så jeg er ikke oppdatert på fronten om hva som er nødvendig for å kjøre dette spillet på høye innstillinger uten dårlig FPS. Helst så økonomisk som mulig. Takker i forkant for hjelpen. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Har ikke så mye peiling på WoW, men jeg ville gått for en blanding av BF og Corp her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1578470&view=&hl=&fromsearch=1 Ta Corporal med Define R5, i5 4690k, en MSI GTX 760 Twin Frozr, et HK fra MSI eller Asrock, RAM fra TeamGroup på 1866mhz 16gb, PSU fra SuperFlower, EVGA SuperNova eller en Corsair HX. Ellers en SSD fra Samsung eller Crucial. WoW trenger nok ikke mange hz på skjermen så jeg ville gått for en IPS skjerm fra Dell, Samsung,Asus eller Benq på 24 tommer og 1080x1920. Selv synes jeg 1080 er for lite på 27" så en 24" er nok best. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Black Refinery så snasen ut, litt over det jeg hadde tenkt i prisklasse, men snasen. Bytte ut SSD-disken med en litt mindre en så kommer man jo litt ned i pris. Takk for tips, Winnetou. :-) Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenapparater/L02PTB13E/logik-brodrister-l02ptb13e 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Jo, den funker nok greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå