TheKims Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hei, Har hatt et litt irriterende "problem" etter at jeg kjøpte meg Corsair K65 Compact. Hver gang jeg booter opp maskina kommer det opp en melding om at Windows ikke kjenner igjen USB enheten. Har prøvd å trykke på verktøy ikonet å merket av ikke vis denne meldingen igjen, men allikavell så popper den opp. Noen som aner råd? Er jo ikke akkurat et stort problem, men det er litt irriterende. Lenke til kommentar
HWtester-83 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei, Har hatt et litt irriterende "problem" etter at jeg kjøpte meg Corsair K65 Compact. Hver gang jeg booter opp maskina kommer det opp en melding om at Windows ikke kjenner igjen USB enheten. Har prøvd å trykke på verktøy ikonet å merket av ikke vis denne meldingen igjen, men allikavell så popper den opp. Noen som aner råd? Er jo ikke akkurat et stort problem, men det er litt irriterende. Hei. Jeg kjenner ikke helt til om det følger med noe software / drivere til K65, men om det gjør det så installer de. Oppdatere også USB3 driverne til hovedkortet ditt, hvis du har det koblet til i USB3 port. Hva slags hovedkort har du forresten? Hvis det er litt eldre type så kanskje det bør oppdateres med nyere BIOS. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 For en fjott jeg er. Lastet ned driver å alt fungerer fin fint her. Det burde jo ha falt meg inn at det var det som var problemet. Den hjernen fungerer nå ikke bestandig som den skal tydeligvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå