Øyvind.L Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Riktig bra dette - god skarphet og farger! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Liten blåmeis i fin positur. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Ser litt frøsin ut oppå snøhaugen denna svensken din. Men skarp og fin i godt lys er'n med sin karakteristiske yankey sveis. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hvor er den bare skøn..håber den får sig lidt kerner...fint billede af den lille fyr...vh Suss Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei Øyvind. Ser ut som denne vesle har flydd riktig høyt, og tripper rundt på skyene. Festlig bilde av blåmeisen, som ser ut til å ha hele verden under sine føtter Skarp, og flott lys. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Takker for kommentar Torhild, Ragner Roar,sussss og Lisbeth. Noen fuglefotograf er jeg ikke,men er glad i dyrene og mater dem flere ganger for dagen. Har en stige utenfor huset , (kjøkkenvinduet) som fuglene brukte til å hoppe inn på brettet utenfor vinduet fra. Det var litt mørkt utenfor så jeg satt en diodelampe i vinduet slik at den lyste på trinnet. Forsøk på å simulere vintersol. Brukte canon 70-200/4 på 5DMII / 1600iso og fotograferte igjennom trelags husmorvindu mens jeg laget middagen. Synes dette og par av de andre bildene fungerte,jeg sender ikke inn bilder som jeg vet er for dårlig Takker for kommentarene,hyggelig!! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei, Øyvind. L Skarpt og fint bilde av blåmeis ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Hei, Øyvind. L Skarpt og fint bilde av blåmeis ! Vennlig hilsen Albert. Takker så meget for kommentar,Albert. Tok noen av de andre vanelige også,men positur og belysning fungerte denne best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg