Studenten! Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hei, Jeg har et veldig stilig trebord, men den har klart å få en veldig stor, stygg flekk på seg. Jeg hadde nemlig en potteplante stående på bordet - uten duk under. Det virker som om da jeg har vannet planten, så har noe av vannet klart å sige ut av potten, og blitt stående på bordet uten at jeg har sett det og dermed fått tørket det av. Nå har jeg en stor, stygg rund hvit potteformet flekk på bordet som det er umulig å skjule. Og ikke vil jeg sette duk på bordet heller, da det er altfor fint til å skjules under duk. Så jeg lurer på om det er noen måte å få denne flekken bort på? Finnes det noen form for møbelpuss som kan fjerne flekken på bordet? Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Innebord eller utebord?Du kan jo prøve dette; http://www.dummies.com/how-to/content/how-to-remove-water-stains-from-wood-furniture.htmlEvt siste utvei er vel å gyve løs med pussemaskin/ fres/ dimensjonshøvel whatever som kan fjerne det vannskadde laget TROR jeg.. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Man kan også bruke lut, men da blir treverket veldig lyst. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Er bordet oljet, lakket, ubehandlet? Du får ikke vasket bort flekken. Flekken er der fordi vannet har trengt inn i treverket. Er det oljet så kan du pusse lett over med et veldig fint sandpapir og olje bordet på nytt. Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Tusen takk til alle som svarte! Nå har jeg fått fjernet flekken, og bordet er så godt som ny. Jeg fulgte et av tipsene i linken i det førte svaret; skrubbet med petroleum jelly, og det fungerte svært godt! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Subsidiært kunne du brukt ringfjerner fra Liberon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå