Teodor1979 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg nominerer også Andrull av samme grunn som innlegget før meg. En hyggelig person, som er en resurs innen hardware og elektronikk. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gothminister Skrevet 27. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg vil nominere, tom waits for alice. En av de beste debattanter på forumet politikk. Selv om jeg stort sett er uenig med han. Møter han motdebattanter på en hyggelig måte og kommer med gode innspill i debatten. 19 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Det er vanskelig å velge én av så mange betydningsfulle brukere i et forum man har fulgt i mange år. Mange har bidratt med så mye og mange utmerker seg på sine områder. Noen av mine kandidater er allerede nevnt. Må jeg først velge noen så er jeg i det minste nødt til å velge to. Ourasi og Anvil. Begge er fantastiske karakterer med høy integritet, skaper god stemning fokusert rundt kunnskapsdeling fra en utømmelig kompetanse. Det er mange jeg gjerne skulle nevnt men disse to har utmerket seg der jeg har brukt mest tid de siste årene. Endret 27. desember 2014 av Theo343 2 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Jeg nominerer tomsi. En kjent og kjær kar for alle som er inne på foto og video. 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Thommesen Han er en av de som er med å fylle på TV-forumet med saklige og rikelige kommentarer forumet trenger i måten den delen av forumet ikke har den aktiviteten den tidligere hadde og burde ha i 2014 og framover synes jeg. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Nominerer Herr Brun og krikkert pga. innlegg med høg faglig tyngde. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg cuadro Skrevet 28. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 28. desember 2014 Jeg nominerer -trygve som alltid er saklig og somregel sitter på fasiten innen alt som har med fysikk, vitenskap og teknologi å gjøre, og kan overtale selve Elgen på forumet. 11 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Nominerer War for hans fantastiske bidrag i distribuert databehandling, både med fantastiske prosjekter og dedikering. Endret 28. desember 2014 av CasterAnd 6 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Nominerer Tom waits for Alice og Simen1. 3 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Nominerer Simen1 for høy allsidighet og imøtekommende figur som er behjelpelig overalt. Blant nye brukere kan jeg nominere MariusJS som har bidratt mye i "Hjelp til kjøp og salg av PC". 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Nominerer Tom waits for Alice for hans engasjemang og at det er en mann som selv med sine problemer greier å holde takhøyden utrolig høyt i samtlige av hans innlegg. Simen1 fortjener også en nominasjon fordi jeg har fortsatt til gode å se ham spore helt av i et av innleggene hans som holder høy kvalitet over hele linja... 1 Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg ønsker å nominere James Bond fordi han leverer snedige kommentarer og nydelige bilder som vi alle liker. Han har også alltid et trøstende ord i mørke stunder. Rett og slett en gjennomført bra type 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Nominerer Andrull for all den kunnskapen han deler med alle sammen dag inn og dag ut. Enten det er korte og konkrete svar eller litt lengre innlegg som gjerne går litt i dybden. Uten tvil den brukeren her på forumet jeg har lært mest av. Jeg også nominerer Andrull! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg ønsker å nominere Kakeshoma fordi han rett og slett har gjort det behagelig å bruke Diskusjon.no med sitt Night Theme. Jeg har lenge mast på Admins om det hadde vært mulig å lage et sånt skin, men nei. Så tusen takk Kakeshoma du er den beste 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg nominerer stavkirkenyter. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Ønsker å nominere Mala. Ikke mange som er så aktive i konsolldelen av forumet og allikevel klarer å holde seg ærlig, men høflig. 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Nominerer ATWindsor Han er en tullerusk kverulant, plagsom til tider og irriterende noen ganger Men det er det som gjør at jeg vil nominere ham. Kombinasjonen av disse tingene sammen med at han har mange fornuftige intelligente og reflekterte kommentarer gjør at han er en allsidig type som skaper masse underholdning. De "negative" tingene jeg nevner gjør også at man får bedre kommentarer fra andre personer, kommer mye fornuftig ut av uenighet. You go dude! 3 Lenke til kommentar
Ted Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Ønsker å nominere Simen1. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Det må bli "ForumBesteFaren" det. Tom waits for Alice, venter forhåpentligvis ikke forgjeves. Egentlig burde han være en Faderator, han også. Oopss! Redigert. Pensjonert! forumbestefar OG admin. Men ikke missforstå. Nominasjonen består. Red. igjen! 10 år yngre enn meg!!! Jeg trodde han var minst 90. Endret 1. januar 2015 av Thonord 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå