Gjest Slettet+7891234 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hei. Den gamle stasjonære tok kvelden så jeg bruker min NUC I5 4 gen. Har gjort noen videoregigering - i all hovedsak klippet, laget overganger og satt sammen til en film ved å bruke Adobe preminer. Jeg lagrer filmene i m2ts Dette er kanskje et dumt spørsmål. Alt går senere på en NUC da den ikke er så kraftig - men resultatet blir det samme (kvaliteten på den lagrede filmen) ? Det er ikke slik at resultatet blir dårligere på en NUC eller på en kraftigere - det går bare mye senere ?? (hvis resultatet er det samme så tror jeg video kamera begnner å bli klar for utbytting) Takk for svar T Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 så lenge du bruker samme format når du komprimerer så vil kvaliteten på filen også bli den samme, det eneste annen/bedre hardware vil gjøre er som du sier å gjøre jobben raskere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7891234 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Takk - da må jeg se etter et nytt videokamera Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå