Gå til innhold

Trenger hjelp til ny pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne blir kanskje litt dyr, men er 144Hz, altså lagd til Spilling, konge skjerm! :D

https://www.komplett.no/asus-24-led-vg248qe/774683

Var helt grei pris! Du har nok mer peiling enn meg! Tusen takk!

Ikke noe problem, men om prisen er grei, go for it! :)

Men jeg lurer på, det står pcn koster 13400kr menni handlevogn så er det 14200kr er det fordi de har økt prisen siden den ble lagt ut eller overser jeg noe? :)

Lenke til kommentar

Denne blir kanskje litt dyr, men er 144Hz, altså lagd til Spilling, konge skjerm! :D

Men jeg lurer på, det står pcn koster 13400kr menni handlevogn så er det 14200kr er det fordi de har økt prisen siden den ble lagt ut eller overser jeg noe? :)

Mener du? Prisjakt eller komplett?

Dollaren er høy nå, eller norske krone som er svak, så bare snakk med komplett, så gir de deg nok avslag, fikk 1000Kr av 9000Kr kjøp, så til 8000Kr, er jo lov og håpe :)

Lenke til kommentar

Mener du? Prisjakt eller komplett?

Dollaren er høy nå, eller norske krone som er svak, så bare snakk med komplett, så gir de deg nok avslag, fikk 1000Kr av 9000Kr kjøp, så til 8000Kr, er jo lov og håpe :)

Er på prisjakt, siden jeg trykka bare på handlevogn i forumet. Å da kommer jeg i prisjakt :)

Lenke til kommentar

Oja, Pga komplett er dyrere, prisjakt summerer alle nettbutikkene og kommer fra til en pris, men nedsiden er at du må kjøpe på forskjellige plasser :/

Hva tenker du om å kjøpe ting fra for eksempel amazon? :o

Ville aldri gjort det,

Fordi: Du mister reklamasjonsretten, du må betale toll, mva og alt dritten, frakt, og om noe dør må du sende det tilbake.

Lenke til kommentar

Oja, Pga komplett er dyrere, prisjakt summerer alle nettbutikkene og kommer fra til en pris, men nedsiden er at du må kjøpe på forskjellige plasser :/

Hva tenker du om å kjøpe ting fra for eksempel amazon? :o

Ville aldri gjort det,

Fordi: Du mister reklamasjonsretten, du må betale toll, mva og alt dritten, frakt, og om noe dør må du sende det tilbake.

Ja, det stemmer. Tenkte ikke på det! Takk! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...