Gjest Bruker-239845 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Heisann, Jeg er i markedet for en ny dress. Bruker ikke ofte dress, så har lyst til å ha en veldig bra og solid dress som går til alt. Høytider, bryllup, dåp, osv. Ser for meg å betale rundt 4-5000 lapper. Gjerne mindre, men ønsker ikke en 'billig-dress', så betaler det som må til (innenfor rimelighetens grenser). Egentlig trenger jeg vel nye sko også. Er nå hjemme på ferie og har en solid forhandler med gode dresser til rundt 5000, men tenker kanskje vente til jeg kom tilbake til Oslo (og kanskje har gått ned et par kg). På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Kjøpesenteret Eger på stortinget er det plenty av fine butikker å velge mellom. Bertoni på oslo city har også mye bra, eller Gunnar Øye i Bogstadveien. For rimeligere dresser har kjeden Volt ofte dresspakker som jeg synes ser greie ut til en relativt rimelig penge. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Ville dratt innom House of Singles i det prisleiet. Det meste på Eger er utenfor dette prisleiet, og uansett får du vesentlig mer for pengene om du ikke går på de hotteste motebutikkene, som jo er Egers konsept. Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Ville kanskje ventet til det er salg. Bruker vel å være i starten av nyåret, og rett etter sommeren (Aug/Sep). Har sett Canali, Corneliani, osv. til 3000-6000 kr. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Takker, gutta. Bertoni på oslo city har også mye bra... En kamerat av meg som jeg elsket dressen til hadde visst kjøpt her. 3-4000 kr sa han. Ville dratt innom House of Singles i det prisleiet. Det meste på Eger er utenfor dette prisleiet, og uansett får du vesentlig mer for pengene om du ikke går på de hotteste motebutikkene, som jo er Egers konsept. Hva er prisleiet på Eger? Greien er at jeg gjerne betaler det som må til for en god dress, samtidig betaler jeg definitivt ikke 5000 mer om det ikke er noen merverdi utover et merkenavn. Trenger en solid dress, men er egentlig student, så hadde vært fint om jeg kan holde meg på maks 5000. Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Sist jeg var innom Eger, så lå de stort sett på 10000 og opp. Merkene var Isaia, Canali, Caruso, og sikkert et par til jeg ikke kommer på... Du kan jo også sjekke ut suitsupply. En kompis bestilte dress derfra, og den passet veldig fint. De har gratis frakt, og mva/skatt er bakt inn i prisen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Slår også et slag for SuitSupply! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå