Redaksjonen. Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Secret of Mana var starten på et livslangt forhold til japanske rollespill.TILBAKEBLIKK: Unik opplevelse for tre eventyrlystne kamerater Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Flott tilbakeblikk! Nostalgifaktoren står skyhøyt når man leser en god artikkel om ett av sine favorittspill. Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg elsker dette spillet, til og med idag. Ikke bare var det et veldig bra singleplayer RPG, men coop delen av det som jeg desverre kun fikk spillt med en person pga. manglende multitap var en kjekt måte å dele eventyret på. Til og med idag så er det spesielt med tanke på det store eventyret en deler sammen. Meg og lillebror var drittunger den gangen også, lillesøster som fortsatt er gamer holder fortsatt nag etter vi ditcha henne for å spille sammen. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Dette og Final Fantasy VI er de to beste JRPG som noensinne har blitt lagd.. Ufattelig mange minner som jeg og en venn som jeg spilte SOM sammen med har om denne perlen Lenke til kommentar
Blake Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Veldig fin artikkel, og jeg var vel ikke mer enn 10-11 år selv når jeg spilte Secret of Mana for første gang for mange år siden. Den utrolig gode spillfølelsen dette spillet ga meg har jeg nesten ikke opplevd siden. Lenke til kommentar
NBT Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 secret of mana er det beste 2d action rpg som er forsaT ute der .. har ikke funnet et enneste 2d action rpg som er like bra på noen måter enda .. story ... musik . multiplayer ... bare alt .. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Legend of Mana på PSX/PS1 er rett i samme gata. Du finner det på bl.a. ebay og på amerikansk PS-store. Men ligg unna Dawn of Mana på PS2. Det er bare en rip-off i form av et dårlig 3D platformspill. Endret 27. desember 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
Marad3r Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Seriøst, nostalgien er enorm. Jeg var 9 år i 1995 jeg også. Satt i kjelleren med bestekameraten min og spilte Secret of Mana dag ut og dag inn. Foreldrene mine oversatte da vi ikke visste hva vi skulle gjøre. Husker da jeg kom til Upper Lands med kanonen for første gang, som om det skulle være igår. Og ikke minst så har jeg rundet Secret of Mana utallige ganger i ettertid. Musikken er også unik og setter et stort preg på spillet. Lett det beste spillet som ble laget i sin tid, og det stiller fortsatt sterkt den dag idag. Lenke til kommentar
Marad3r Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Seriøst har ikke lest artikkelen ferdig engang, men husker så godt Nintendo magasinet!! Det var redningen flere ganger. Husker at de hadde en slags walkthrough til spillet som var noen sider i hver utgave. De aha opplevelsene der skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Vurderer en ny gjennomspilling av det etter å ha lest artikkelen! Det må være pga god journalistikk som klarer å trekke fram følelsen av å være en liten gutt i et magisk eventyr igjen! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Seriøst har ikke lest artikkelen ferdig engang, men husker så godt Nintendo magasinet!! Det var redningen flere ganger. Husker at de hadde en slags walkthrough til spillet som var noen sider i hver utgave. De aha opplevelsene der skal man lete lenge etter! Jeg måtte klare hele spillet selv. Uten noen form for hjelp. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Seriøst har ikke lest artikkelen ferdig engang, men husker så godt Nintendo magasinet!! Det var redningen flere ganger. Husker at de hadde en slags walkthrough til spillet som var noen sider i hver utgave. De aha opplevelsene der skal man lete lenge etter! Jeg måtte klare hele spillet selv. Uten noen form for hjelp. Samme her. Var et utrolig slit for en som ikke forstod mye engelsk, men kom meg gjennom det! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Musikken har forresten blitt gitt ut på CD. ser de ligger på bl.a. Ebay fra rett over 200,- og oppover. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Secret of mana for pc med oppgradert grafikk blir lansert i dag! Gleder meg som en unge til et spill hvis kun Baldurs Gate og Neverwinter Nights matcher i min RPG-verden Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. februar 2018 Del Skrevet 16. februar 2018 Skuffa, skikkelig skuffa. Remastered var ikke bra! Treg bildeflyt periodevis, krasja flere ganger så jeg måtte restarte. Umulig å endre flere av kontrollene. Oppgradert musikk føltes som en nedgradering. Figurene var ikke bra laga. Huff, hadde håpa på noe bedre enn dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå