OHJohansen Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Tar i bruk 4K for å vekke liv i tredimensjonale filmer.Kommer med brillefri 3D-TV Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Og hva er haken? Man må sitte på ett bestemt punkt foran skjermen og det er bare én som kan se på av gangen, som på 3DS? Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg ser 3D når jeg åpner øya. Dette hysteriet om en bildeffekt som kun ødelegger opplevelsene av filmer og serier håper jeg roer seg snart. Kun noe de promoterer for å melke lommebøkene våres enda mer. 5 Lenke til kommentar
Skrotnes Jan Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg virkelig hater dagens 3D, med briller og skral effekt. Klarer man derimot å få like bra 3D som hologram uten briller, så snakker man om noe som vil revolusjonere mediet,Jeg tipper man får mange generasjoner med "hype" før man nærmer seg noe bra.Det blir ikke meg som kjøper TV for 3D, før jeg ser at det faktisk er noe. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 4k, ja takk. 3D, nei takk. Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Slik som det er forklart her så er det jo ikke snakk om brillefri 3D. Bare det at 4k muliggjør skarpere bilde med passive briller. Ikke akkurat noen revolusjon. er bedree Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå