MrVilla Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Hei. Jeg har satt i en SSD i laptopen, men siden det er plass til en hd til så vil jeg bruke den gamle som lagring. For å gjøre det så trenger jeg en slags adapter som jeg setter på pinnene på den gamle hd og så trykker den ned i et spor. Noen som vet hva jeg snakker om? Jeg kan ta en bilde og legge inn dersom dette er helt uvisst. Spørsmålet er uansett. hvor får jeg kjøpt denne adapteren? Jeg har søkt over alt men finner ikke det som jeg trenger:( Endret 26. desember 2014 av MrVilla Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Det kalles som oftest for "caddy", disse finner du som regel på ebay Om du legger ut merke og modell nr på laptopen din, så er det lettere for folk å finne riktig produkt til deg Jeg har selv 2 disker i min maskin, men den har bare plass til en.. Så jeg har byttet ut dvd-brenner med en harddisk. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 Hei. Takker for svar. Det er ikke Caddy jeg trenger. Jeg har plass til to harddisker, men trenger som sagt en liten lang adapter som jeg setter på enden på den ene disken for at den skal få kontakt. Pinnene står nemlig oppover på laptopen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Er nok best med et bilde eller 2 ja, da mange laptoper bruker sine egne overganger osv. Veldig mye forskjellig der ute. Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Har du forsøkt å søke på ebay etter "pcmodell harddrive adapter" eller tilsvarende? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg har søkt som en gal, men kom ikke på å bruke ordet connector. Det gjorde utslaget. Fant den her, men syntes den var veldig dyr egentlig.... http://www.ebay.com/itm/NEW-Dell-Studio-1745-1747-SATA-Hard-Drive-Disk-Connector-Adapter-/141196378808?pt=US_Drive_Bay_Caddies&hash=item20dff5c2b8 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg finner dem til rundt 120 kr, men er på mobil, så jeg stoler ikke helt på prisene jeg får her Men søk på Dell studio 1745 sata. Sorter etter price+ shipping (lowest first). Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Jeg finner dem til rundt 120 kr, men er på mobil, så jeg stoler ikke helt på prisene jeg får her Men søk på Dell studio 1745 sata. Sorter etter price+ shipping (lowest first). Da har jeg kjøpt til ca 120 kroner. Skal bli spennende å se om den passer:) Tusne takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå