Torhild Jansen Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Visitt i julen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Klart og fint fuglebilde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 Klart og fint fuglebilde. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Har nok mista litt i croppinga denne. Men med 250 mm. som jeg leste ut av exif så blir det jo smått på sånne småtasser for kommer vi for nære så stikker de. Da blir det å croppe og miste litt skarphet kjenner jeg igjen meg sjøl på. Men artsbeskrivelsen er jo der selv om vi ikke kan telle hvert eneste dun. Denne har jo også særs flott fargemønster. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Har nok mista litt i croppinga denne. Men med 250 mm. som jeg leste ut av exif så blir det jo smått på sånne småtasser for kommer vi for nære så stikker de. Da blir det å croppe og miste litt skarphet kjenner jeg igjen meg sjøl på. Men artsbeskrivelsen er jo der selv om vi ikke kan telle hvert eneste dun. Denne har jo også særs flott fargemønster. Roar Ja du har rett .... uskarp er den, men min favoritt blant småfuglene takk for kommentaren! Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Føott fugl med flotte farger. Mulig litt vilter gren den satt på her. Kan ikke huske å ha sett denne typen. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Føott fugl med flotte farger. Mulig litt vilter gren den satt på her. Kan ikke huske å ha sett denne typen. Den heter Stillits, og er trofast her i rogaland rundt juletider takk for kommentaren! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Hei, Torhild. Det er alltid artig å få stillits på fórplassen, og den lyder like fint som den ser ut. Et fint bilde ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg