Lurkern2 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hei. Jeg har hatt min HTC Sensation telefon noen år og i dag så ser det ut som delene bare detter ifra hverandre. Folk har klaget over lydkvaliteten fra mikrofonen på min side det siste halv-året, så da er det kansje på tide å kjøpe en ny telefon. Jeg er veldig fornøyd med Android som operativ system, så da ønsker jeg å beholde dette. Jeg har kontantkort fra One Call som jeg også er veldig fornøyd med. Mitt telefonbruk består stort sett av mobilspill, youtube, filmer og en god del surfing. Eller er det vanlige samtaler og meldinger det går i. Telefonen bør ha ett godt minne eller plass for ekstra minnekort på noen GB. Siden jeg bruker telefonen til spill og filmer, så vil en stor skjerm være en bra ting føler jeg. Litt god batteri kapasitet er også viktig da. Prismessig budsjett synes jeg en max grense på 6,000 er rimelig. Ser helst at prisen er lavere pga lav inntekt. Er det noen av dere som kan hjelpe meg og vet hvilke telefoner som passer for meg? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 samsung note 4.. enkelt og greit Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Z2, HTC One M7 eller Note 3. Biligere, og nesten like bra. Har du lav inntekt anbefaler jeg å tenke økonomisk. Trenger du nyeste modell når forrige modell koster halvparten og er nesten like bra? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 En av fjorårets toppmodeller er det smarteste hvis du tenker økonomisk. Evnt. Xperia Z2 som er en av årets toppmodeller men som har sunket endel i pris etter at Z3 kom. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Selv ville jeg valgt Nexus5 til 2495,-. Men utfra det du sier tror jeg denne er ett meget bra valg til deg: http://m.netonnet.no/art/mobil/sony/telefoner/sony-xperiaz2white/203193.6822/ Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Her er også ett bra tilbud hvis du er rask: http://www.cyberphoto.no/info.php?article=xz1cs&utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_content=xz1cs&utm_campaign=prisjakt_no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå