Lufthode Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg kunne trengt litt tilbakemeldinger på valg av ny stasjonær pc. Jeg spiller ikke mye, men det hadde vært greit å kunne spille SimCity og World of Tanks på litt mer enn minimumskravene. Ellers er det mest skriving/lesing/chat/Netflix Redigerer ikke bilder, musikk eller video. Har sett litt på denne: http://www.lefdal.com/product/data/stasjonar-pc/HP500313NO/hp-pavilion-500-313no-stasjonar-pc Denne har slik jeg leser det så har denne mye minne. Hvordan er grafikkortet på denne? Er det evt andre forslag? Vil ikke kjøpe "en haug komponenter" og sette sammen selv, men kan kjøpe datamaskinen f.eks på Komplett.no om de har en bedre kandidat der. Prisramme er 5500-6000. Tastatur/mus/skjerm og alt slik har jeg selv. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Heisann Mulighet for å bygge selv, eller er dette helt utelukkende? For du får en god del bedre PC for pengene du legger ut enn en ferdigbygget PC fra feks Acer, HP osv. Anbefaler deg å lese tråden Den Perfekte PC-pakkeHer har det blitt satt sammen 3 ulike PC pakker, og den ene der passer perfekt til ditt budsjett. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) edit: dobbelpost Endret 26. desember 2014 av sveibuen Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 Heisann Mulighet for å bygge selv, eller er dette helt utelukkende? For du får en god del bedre PC for pengene du legger ut enn en ferdigbygget PC fra feks Acer, HP osv. Anbefaler deg å lese tråden Den Perfekte PC-pakkeHer har det blitt satt sammen 3 ulike PC pakker, og den ene der passer perfekt til ditt budsjett. Takk for svar. Det er ikke aktuelt å sette sammen selv, mest fordi selv om jeg nok kunne samlet "kompetansen" til å bygge den, så vil det jo bli et sirkus uten like om datamaskinen slutter å fungere, med feilsøkning/demontering osv. Den rimeligste maskinen du linker til kom forresten på ca 6500 på prisjakt.no, og det ligger noe over det jeg ser for meg å kunne bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå