Twwaat Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Hei, jeg skal bestille ny gaming pc, men jeg har lett lenge men finner aldri i noe. dermed bestemte jeg meg for å spør etter hjelp her i stedet. (HAR; Monitor, Tastatur, Datamus) jeg leter etter en pc fra 8 - 9.5 K helst en pc som er bra til recording og streaming og som runner blandt annet BF4 & Arma 2 / 3 på (maks settings om mulig) setter pris på all hjelp og tips PS: kan strekke til 12K men vil helst holde meg unna det for nå. Endret 20. mars 2015 av Twwaat Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 BF4 i 1080P oppløsning og max settings krever en del. Tenker du å kjøpe ferdig bygd eller bygge selv? Har du skjerm, tastatur og mus du skal bruke videre? Personlig ville jeg ikke hatt noe dårligere skjermkort enn nVidia GTX 970, og bare det alene koster ca 3000 kr.... Klart du kan få en PC til den prisen, bare ikke forvent å kunne spille de nyeste spillene med alt på max (eller BF4). Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Sjekk ut Black Refinery her Så får du en super PC, får bare håpe du har skjerm fra før av, eller så blir det litt dyrere! Lenke til kommentar
Twwaat Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 BF4 i 1080P oppløsning og max settings krever en del. Tenker du å kjøpe ferdig bygd eller bygge selv? Har du skjerm, tastatur og mus du skal bruke videre? Personlig ville jeg ikke hatt noe dårligere skjermkort enn nVidia GTX 970, og bare det alene koster ca 3000 kr.... Klart du kan få en PC til den prisen, bare ikke forvent å kunne spille de nyeste spillene med alt på max (eller BF4). det er det samme, om jeg må bygge så bygger jeg, om jeg ikke trenger så går det også fint. Sjekk ut Black Refinery her Så får du en super PC, får bare håpe du har skjerm fra før av, eller så blir det litt dyrere! takker, skal sjekke den ut! ps: jeg har skjerm, tastatur og datamus fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå