Gå til innhold

Hva skal jeg jobbe med!


Anbefalte innlegg

Har tenkt på hva jeg har lyst til å bli en stund nå, men jeg vet fortsatt ingenting. Går fortsatt på ungdomskole så har fortsatt god tid. Jeg er heller ikke så erfaren om hvilket jobber som finnes.

 

Har lyst til å ha en jobb innen teknologi eller salg, er flink med elektronikk, og til å prate.

Har også lyst til å jobbe i/med utlandet, gjerne USA.

Lyst til å tjene bra med penger. 5-600 000+

 

Noen som vet noen yrker og kjenner positive og negative sider ved dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt på hva jeg har lyst til å bli en stund nå, men jeg vet fortsatt ingenting. Går fortsatt på ungdomskole så har fortsatt god tid. Jeg er heller ikke så erfaren om hvilket jobber som finnes.

 

Har lyst til å ha en jobb innen teknologi eller salg, er flink med elektronikk, og til å prate.

Har også lyst til å jobbe i/med utlandet, gjerne USA.

Lyst til å tjene bra med penger. 5-600 000+

 

Noen som vet noen yrker og kjenner positive og negative sider ved dem?

Høres ut som om du burde jobbet hos oss, enten ved å selge roboter, supportere dem(min jobb) eller utvikling. Gå for en utdanning innenfor elektro med vekt på automasjon er mitt beste tips da kan du lett innfri alle de tingene du ønsker.

Lenke til kommentar