Gå til innhold

Hva skal jeg jobbe med!


Anbefalte innlegg

Har tenkt på hva jeg har lyst til å bli en stund nå, men jeg vet fortsatt ingenting. Går fortsatt på ungdomskole så har fortsatt god tid. Jeg er heller ikke så erfaren om hvilket jobber som finnes.

 

Har lyst til å ha en jobb innen teknologi eller salg, er flink med elektronikk, og til å prate.

Har også lyst til å jobbe i/med utlandet, gjerne USA.

Lyst til å tjene bra med penger. 5-600 000+

 

Noen som vet noen yrker og kjenner positive og negative sider ved dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt på hva jeg har lyst til å bli en stund nå, men jeg vet fortsatt ingenting. Går fortsatt på ungdomskole så har fortsatt god tid. Jeg er heller ikke så erfaren om hvilket jobber som finnes.

 

Har lyst til å ha en jobb innen teknologi eller salg, er flink med elektronikk, og til å prate.

Har også lyst til å jobbe i/med utlandet, gjerne USA.

Lyst til å tjene bra med penger. 5-600 000+

 

Noen som vet noen yrker og kjenner positive og negative sider ved dem?

Høres ut som om du burde jobbet hos oss, enten ved å selge roboter, supportere dem(min jobb) eller utvikling. Gå for en utdanning innenfor elektro med vekt på automasjon er mitt beste tips da kan du lett innfri alle de tingene du ønsker.

Lenke til kommentar

du kunne jo valgt noe innenfor data, IT, osv, om det er spesielt data og teknologi, kan nok elektro være smart, det er mange veier du kan gå for å få jobber innenfor data teknologi, for eksempel , elektro vgs, eller design lijen på vgs eller media og kommunikasjon, eller service og samferdsel... selv gikk jeg service og samferdsel der har man forskjellige valgfag, for eksempel ikt, reiselinje, og mye annet, jeg gikk ikke så lenge der, fær jeg byttet til vanlig studie, det viktigste er ikke hva videregående skole du tar, uansett hvilkelinje du velger kan du bli et du vil etter vgs.. du skal tross alt på universitet eller høyskole eller et akademi før du er klar for å jobbe. jeg vil nok tro at jobber som kunne vert aktuelle for deg er, arkitekt, designer, eiendomsmegler, grynder for et stort selskap, leder eller sjef, kommer ikke på hva alle yrkene heter men går du inn på vilbli.no eller utdanning.no så står det mye om forskjellige emner, jeg vil anbefale deg å gå inn der å se hva som intriserer deg. det er vanskligere for oss å gi tips når vi ikke kjenner deg så godt. hilsen student 20år. jeg husker forresten selv hvor kjedelig de skolesidene var når jeg gikk på ungdomskolen, men lykke til håper det var noe til hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...