Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gjøre det slutt

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en jente på 17 år og trenger litt råd her.

Er sammen med en fyr og har vært med ham i ca 4 mnd. Han er en utrolig hyggelig, omtenksom gutt, og jeg kunne ikke ønsket meg noe bedre.

Det er bare det at jeg ikke har følelser for ham lenger, noe jeg hater meg selv for, men nå det er nesten slik at jeg blir dårlig hvis han tar på meg osv.

Jeg har blitt litt mer kjent meg meg selv og funnet ut at jeg tiltrekkes mest av jenter..

Problemet er bare hvordan jeg skal gjøre det slutt med ham på en ordentlig måte.

Dette er litt vanskelig fordi vi går i samme klasse, og jeg er redd for hvordan medelever vil reagere. Som f.eks. at jeg får stygge kommentarer for å ha slått opp med ham osv.

Jeg er fortsatt veldig glad i ham, og trives godt ned ham som en venn. Kan dette gå?

Siste problemet er:

Når skal jeg slå opp?

Det har nettopp vært jul, og føler det er litt kjipt å slå opp rett etter det. Men så er det 2-3måneder til bursdagen hans. Bør jeg vente til bursdagen har vært? Vet ikke om jeg klarer det..

Anonymous poster hash: d1600...6a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Det beste er å bare være ærlig og få det overstått. Eller så får du dra en liten hvit løgn om du ikke vil si at du tiltrekkes mest av jenter og si noe annet. Det nytter ikke å gå rundt og ta hensyn til jul og bursdager osv, å utsette det vil bare gjøre det verre for dere begge. Og drit i hva de i klassen sier, de har ikke noe med det. :)

Lenke til kommentar

Slå opp med en gang du har bestemt deg for at du ikke vil være sammen med han lenger. Å drøye det blir bare dumt for begge parter. Vær klar på at du ikke har følelser for han lenger. Blir bedre for dere begge. Om du vil blande inn seksuell legning så er det greit, det får du bestemme selv. Poenget er å få det overstått så fort som mulig. Rett og slett ett "clean cut". Lykke til :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...