Methcal Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Skjønner ikke helt hva som er så gale med at moderatorene flytter poster i kategorier der de passer best?!? Det må jo være litt orden her på forumet! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Quote: On 2002-02-21 12:33, CS_eR GøY skrev:Jeg veit at jeg ikke kan være den eneste personen som er lei av maktkontrol greia hans??ikke for å være frekk!!!!men jeg kanke være den eneste personen som mener dette!!!!!!!!sirt hargte pliis kan du ikke bli litt snillere på flyttinga :smile: :smile: :smile:kom igjen a :sad: :sad: :sad: :sad:jeg kaster meg i støvet!! Som Anders sier: Det er fler som synes han gjør en god jobb. Og jeg er lei av folk som er lei av moderatorer som modererer "dårlig" Quote: er litt enig med det ja!!!! men det kan da ikke være så gøy å flytte poster hele tiden!! hvis du ikke er en makt friik Ja, han er nok sikkert en skikkelig makt-frik... Quote: sorry at jeg hadde en litt uhøflig tone mot deg!!!! men det går ann å bli litt roligere? Hvem er det som trenger å roe seg ned? Og en ting til: Den ekstreme tegnbruken din irriterer meg noe grenseløst. Lenke til kommentar
unique Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 ....fortsett flyttinga.... Når enkelte ikke "klarer" å poste på riktig plass er det bare bra at noen kan sortere litt.... ellers blir det jo helt umulig å finne frem her. Btw...hvorfor er det noen som er så imot at ting flyttes? Hmmmm..... Så.....dere som driver "flyttebyrå"......flytt alt dere orker.....gjerne mer for min del..... Kanskje de som feilposter lærer...etterhvert.... Ellers.....ha en fin kveld.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 SirHargt gjør en gnistrende jobb. Det eneste tror derer reagerer på er at han skirver at denne tåden passer der og der. Men hva om han ikke hadde gjort det? Da hadde sikkert ikke han som hadde postet inlegget merket at det var lagt feil. Nei, keep up the good work SirHagte! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 jepp, you go girl! :wink: Folk må lære seg å poste i rett kat. Men en liten ting. Jeg synes flyttinga av poster funker litt bedre på vBoard/vBuletin format (hvis det er det det heter) Her kommer det en Moved: Navnpåtråd i kategorien den var i før, med link til nåverende plasering. Går det an å implentere noe slikt i dette forumet, eller er det for mye arbeid? Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: On 2002-02-21 14:58, Nissen skrev:Hvordan kunne jeg vite at min geniale kabinettvifte hørte hjemme i "Annet - Søppel"?Jeg syns dette er helt feil flytting!Hvorfor kunne du ikke bare flytte den til Case Mods med en gang?Tenk deg om før du flytter noe!!!!!!!!!!!!Det måtte en hel drøss med klaging til før du omsider flyttet tråden til Case-Mods kategorien.Hvorfor kunne ikke du ta deg tid til dette sjøl, fra starten av, så kunne de med den utakknemlige rollen som moderatorer heller se over ting de hadde interesse av???Sikkert mye tid som går ekstra for å se over alle rare innleggMvh Nissen Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Aksjon La SirHartge flytte på meldinger som er feil postet :smile: Ja hva fan er vitsen hele tiden og poste meldingene i feil katergori :sad: Mange her gjør det kun på "altomdata" kategorien PGA att de vil ha flere som ser sine meldinger. De tror de er smarte, men det er de ikke da de fleste bruker menyen "SISTE MELDINGER" anyway og der står alle de siste meldingene, siste døgn uansett kategori. Så slutt og kall SirHartge en "Nazi" ja der er både ærekrenkende og hadde det vært meg som var SirHartge så hadde jeg blitt meget skuffet over denne "Nazi" definisjonen da SirHartge kun prøver og gjøre en god jobb og holde forumet ryddig :smile: Så slutt med dere og syt og klag, og begynn og sett pris på folk som gjør jobben sin korrekt ! [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-02-24 14:51 ] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Skjønner egntlig ikke problemet. Dersom dere som brukere ikke gidder å legge postene i rett kategori, er jo SirHartges en slags service person som ordner dette for dere!!! Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Moddiser: dersom dere blir kalt for nazier og anna dritt, kan dere bare kaste de ut. Bann dem leeeenge! De bidrar jo bare til å rote til forumet, og de bryter regelen om god tone. Fjern dem! Jeg er så dritalutarøskelei av småunger som syter over at trådene flyttes. Og han der med den sprø vifta: den artikkelen ble postet til søppel, der den hører hjemme. Artig idé og morro å lese - men det er ikke noen seriøs sak. Slikt poster man på søppel. Tråden er ikke søppel selv om den ligger der. Sirthage: forsett som du stevner! Men kanskje du skulle endre siggen din? "veni vidi movere": jeg kom, jeg så, jeg flytter. :smile: _________________ Project SU http://hinux.hin.no/~vidarf/ Skribent for overklokking.no [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-02-24 15:58 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: Sirthage: forsett som du stevner! Men kanskje du skulle endre siggen din? "veni vidi movere": jeg kom, jeg så, jeg flytter. :smile: Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-24 15:52, yummy skrev:...Tråden er ikke søppel selv om den ligger der.... Hvorfor heter kategorien søppel da? Mvh Nissen Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 En fellesbetegnelse? Hørt om GIGO før? Garbage In, Garbage Out. Søppel inn, søppel ut. Data som legges inn der de ikke skal. Legger du personnummeret ditt inn istedet for telefonnummeret, er det søppel. Men Pnr'et ditt er jo ikke søppel av den grunn. Inlegget om den artige vifta var ikke noe seriøst - ergo søppel. Men som vi sa, vi som arbeidet på HRS (Hålogaland Ressurs - Selskap): Det heter ikke søppel, det heter ressurser. :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå