Gå til innhold

Sirt hargtes flytte byrå!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg veit at jeg ikke kan være den eneste personen som er lei av maktkontrol greia hans??

ikke for å være frekk!!!!

men jeg kanke være den eneste personen som mener dette!!!!!!!!

sirt hargte pliis kan du ikke bli litt snillere på flyttinga :smile: :smile: :smile:

kom igjen a :sad: :sad: :sad: :sad:

jeg kaster meg i støvet!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-21 12:38, CS_eR GøY skrev:

er litt enig med det ja!!!!

men det kan da ikke være så gøy å flytte poster hele tiden!!

hvis du ikke er en makt friik

Nei, det er ikke gøyt å flytte poster. Nei, jeg er ikke maktfrik.

Hadde du posten denne posten der den hørte hjemme, i tilbakemeldinger, hadde jeg sluppet å flytte posten.

Jeg har argumentert hvofor jeg flytter poster i denne tråden http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...t=20&replies=29

Quote:

Fordi det er opprettet kategorier på dette forumet slik at folk kan starte tråder som passer temaet i den _rette_ kategorien.

Quote:

On 2002-02-15 17:54, amund skrev:

I alt om data "løper" trådene nemlig så raskt forbi, at mange ikke får de med seg (pga. svært mange nye tråder per dag). Poster man i korrekt kategori er både synligheten bedre, samt at de som er interessert i emnet leser meldingen.

Hvordan vil du forresten forestille deg en "alt om data" kategori hvor det ble postet alt mulig? Ville blitt noe sånt som 2-300 nye tråder per dag!

Vi håper og tror at brukerene synes det er bedre med ett ryddig forum, enn at poster ligger i upassende kategorier.

Grunnen til at jeg skriver en melding om at det er i feil kategori, er for å opplyse brukere om at det bør postes i rett kategori.

Jeg har ikke peiling på alt, men jeg prøver å svare der jeg kan om jeg har tid og peiling.

Jeg vil gjerne unngå og flytte poster. Men jeg ser at det hjelper og at det har blitt mye bedre i det siste
:grin:

Jeg vil gjerne høre andres meninger om dette temaet..

btw, denne tråden flyttes til der den hører hjemme.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-21 12:41, Howard skrev:

Quote:

On 2002-02-21 12:39, CS_eR GøY skrev:

kan du ikke bli litt snillere med flytting

Er det så vanskelig å poste i rett kategori da?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-02-21 12:42 ]</font>

Jeg gjentar Howards geniale ord.

Lenke til kommentar

Noen ganger må diverse ting flyttes. Selvom en person flytter en tråd, så blir han ikke maktsyk av den grunn. Før du anklager noen om å vere maktsyk, så må du vite hva maktsyk er..

Toca Racer. Mer info her

[ Denne Melding var redigert av: på 2002-02-21 14:46 ]

Lenke til kommentar

Hvordan kunne jeg vite at min geniale kabinettvifte hørte hjemme i "Annet - Søppel"?

Jeg syns dette er helt feil flytting!

Hvorfor kunne du ikke bare flytte den til Case Mods med en gang?

Tenk deg om før du flytter noe!!!!!!!!!!!!

Det måtte en hel drøss med klaging til før du omsider flyttet tråden til Case-Mods kategorien.

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

I stedet for å sutre og klage og kalle moderatorene for maktsyke osv. - hva med å begynne å TENKE? Dersom du setter deg inn i hvor de forskjellige temaene skal ligge, slipper modderne å flytte hele tiden. Det er meget enkelt å poste riktig, men dessverre kreves det endel tankevirksomhet.

Det virker som om det er en hel del kritikk mot moderatorer for tiden. Dere skal være glade for at det er noen som gidder å gjøre denne jobben. Hadde det vært fri flyt, hadde ikke forumet fungert i det hele tatt. Undergruppene er laget for at det skal være greit å sortere ut hvor man ønsker å lese. Sett at jeg ville ha info om en bestemt prosessorkjøler. Da går jeg inn på den riktige undergruppen og ser der. Skal jeg spørre om en sånn, spør jeg i den riktige gruppa.

Nå må dere slutte å oppføre dere som småunger! Tåler dere ikke at noen gjør dere oppmerksom på at dere har gjort en feil? Det er soleklart et utslag av 14'is - syndromet. Skjerp dere!

At det har vært kritikk mot at enkelte sensurerer fritt etter egen tolkning av reglene - det er en annen sak som er utdebattert.

Sirthage: Du gjør en bra jobb. Klager folk for mye, flytter du tråder uten å si fra. Så får vi se om de liker _det_ bedre. Men det er sant som det er sagt: om du har noe å tilføye, så sleng inn noen ord om temaet i tråden også... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-21 14:05, CS_eR GøY skrev:

hva så om jeg har noen useriøse innlegg

er dette en av demm?

Generelt om useriøse innlegg:

Ingenting som kan diskuteres er automatisk useriøst. Det er brukeren som poster som avgjør om emnet det skrives om er useriøst. Eksempel: man kan snakke meget seriøst om Intel vs AMD, men det er meget sjelden dette foregår i seriøse former på dette forumet. Det samme gjelder diskusjon om Warez og mye annet.

[ Denne Melding var redigert av: Wolverine på 2002-02-21 15:17 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-21 12:33, CS_eR GøY skrev:

Jeg veit at jeg ikke kan være den eneste personen som er lei av maktkontrol greia hans??

utakk er verdens lønn...

Quote:

ikke for å være frekk!!!!

Da kan du vel roe litt ned på tegnsettinga? Blir som å si "jeg er ikke rasist, jeg hater bare de ***** niggerne"

Quote:

men jeg kanke være den eneste personen som mener dette!!!!!!!!

Du er ikke den eneste som mener det, men jeg tror det er flere som synes SirHartge er en av de moderatorene som gjør en skikkelig jobb her.

Quote:

sirt hargte pliis kan du ikke bli litt snillere på flyttinga :smile: :smile: :smile:

Du får det til å virke som om han liker å gjøre det. Sannheten er vel heller at det er like gøy som å sitte i kassa på rimi i påskeferien.

Quote:

Jeg slenger meg på her.. Fyr'n herjer jo verre en POT! Det er greit å ha en viss orden her, men å bruke slike Gestapo metoder burde være unødvendig.

Vel når folk tydeligvis ikke greier å poste på riktig sted. Hvordan skal man da flytte postene uten å bruke "slike gestapo metoder"?

Kan ikke folk lære å slutte å drite på bussen og heller gå på do for å drite? Er der man skal gjøre slike ting(jeg er i humør for sammenligninger i dag :grin:)?

SirHartge: du gjør en kjempejobb :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...