Raphaug Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg sitter på lan her , og en kompis har nettop kjøpt ny pc. Han kopierte cs av meg og skulle spille.. Men da han prøver å connecte så blir det slik at den ikke får til å connecte, så den retryer 4 ganger før de bli "connection rejekted , check for retryes" eller no slikt.. Cs`n funnker fjell på min data +++ andres data. Q3 osv går å spille men ikke cs!!! Noen som vet hvorfòr? P1ggd3kk :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har han en firewall gående? Har dere prøvd flere servere? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Firewall er av.. har testet flere servere og.. Noen snakket til at det måtte aktiveres noe i DCHP serveren!? Vet du hva det kan være? Takk for svar Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg ser du skriver du er på LAN. Da er vel både du og kameraten din bak en router. Jeg tror problemet kan løses om du åpner port 27015 på ruteren. Sjekk ruter softwaren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå