MRGT Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Husker for en god stund siden da jeg kikket på skjermkort, så var jeg ganske keen på 780Ti i denne stilen: https://prisguiden.no/produkt/nvidia-geforce-gtx-970-212007#anchor-pricesFinner ikke noen slike lenger på Komplett, har de fjernet de? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Hvis man er ute etter 780 TI i dag (for et SLI oppsett eller noe slikt) så bør du vel følge med på bruktmarkedet. Skal du ha nytt skjermkort kjøp 970 eller 980. 7xx serien er avviklet. Endret 25. desember 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Er ikke det jeg mener. Men du ser stilen på grafikkortet. Hvorfor lager de ikke slike lenger? Hva er grunnen? Lenke til kommentar
Barskap Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Det er ett referanse oppsett i fra Nvidia, det fleste produsenter har laget noe bedre og mer stillegående selv. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Når blei det bedre med kjølere som ikke blåser varmen ut av kabinettet? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Når blei det bedre med kjølere som ikke blåser varmen ut av kabinettet? Fordelen er at de vil bråke mindre siden viftene er større, og har man god gjennomstrømning i kassa så er det ikke et dumt valg. Men radialvifter funkerer flott de også. TS: Ikke kjøpt intern hardware etter hvordan det ser ut, kjøp etter ytelse og kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå