Eriksendrul Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hei, jeg har solgt en hel haug med trading cards jeg har fra spill jeg ikke lenger spiller men har beholdt de kortene jeg fikk fra spill jeg virkelig liker. Så jeg tenkte og "crafte" noen merker. Men jeg ser på steam wiki osv at det finnes nivå 1-x merke ? hvordan fungerer dette ? Hvis man crafter alle kortene fra borderlands 2 så får man nivå 1 ? hvordan får man nivå 2 ? Hvis man crafter foil så får man et spesielt merke, det har jeg skjønt. Men nivåene ? hvordan fungerer det ? Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Når du har samlet alle de forskjellige kortene fra spillet så kan du crafte de til en badge. Da har du level 1 badge. For å få level 2 badge må du skaffe deg de samme kortene en gang til enten ved å kjøpe de på steam market eller trade med noen som har de og crafte badgen på nytt gjenta så mange ganger du vil, hvert badge har 5 level bortsett fra foil badge som har ett nivå Endret 25. desember 2014 av Retardicus Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Når du har samlet alle de forskjellige kortene fra spillet så kan du crafte de til en badge. Da har du level 1 badge. For å få level 2 badge må du skaffe deg de samme kortene en gang til enten ved å kjøpe de på steam market eller trade med noen som har de og crafte badgen på nytt gjenta så mange ganger du vil, hvert badge har 5 level bortsett fra foil badge som har ett nivå okay =) Tenkte man kanskje måtte kombinere noe greier osv =) takk takk Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hyggelig å kunne hjelpe =) Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Men hva er poenget i det store og hele? Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Du får høyere level på steam som gir deg mulighet til å utvide grensen på antall venner du kan ha, ikke det at det er nødvendig med 300 venner på steam. Sånn bortsett fra det så er det vel egentlig bare for pynt tror jeg Lenke til kommentar
Zork Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Se der ja - visste det måtte være noen fordeler med å ikke ha noen venner - slipper ihvertfall å kave med å samle kort. foreveralone.jpg Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 Syntes det er litt artig og samle/bytte kort for og få tia til og gå så om noen har noen kort de ikke bruker eller skal ta vare på så er jeg åpen for og ta de jeg Aiming_angel på steam =) Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg selger alle kortene jeg får. har skrapt sammen rundt 150,- det siste året og handlet i juletilbudene. Mer lønnsomt enn å ha 300 spillende venner i listen. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg selger alle kortene jeg får. har skrapt sammen rundt 150,- det siste året og handlet i juletilbudene. Mer lønnsomt enn å ha 300 spillende venner i listen. jeg har vært heldig nok til og få ganske mange av de Foil kortene da jeg har spilt så jeg har tjent nesten 200 kr bare på de. det ene jeg fikk solgte for nesten 60 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå