Gjest mafister Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Næmmen så søtt Hva gikk jeg glipp av?Søtt? Hvor? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Du er den verste Halloween-pingla ever. Er jeg ikke det. Har planlagt å sitte ved døra (underholdt av en lappiz) og holde vakt neste år. Om de bølelr, skal jeg storme ut døra og tvinge dem til å gjøre opp for seg mens jeg forteller dem om hva den har gjort galt. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Du er den verste Halloween-pingla ever. Er jeg ikke det. Har planlagt å sitte ved døra (underholdt av en lappiz) og holde vakt neste år. Om de bølelr, skal jeg storme ut døra og tvinge dem til å gjøre opp for seg mens jeg forteller dem om hva den har gjort galt. Og det skal være en trussel? Gå ut i tanga og bh, da tenker jeg de får fart på seg! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Og det skal være en trussel? Nei, det var svar på tiltale. ******* fitteunger. *hate* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå