PlatinumFlyer Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ihvertfall er trick or treat unødvendig! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Haloweeeen, Jul, Påske, Pinse, Farsdag, Morsdag, Mette Marits Fødselsdag, St.Hans, Vårgjevndøgn, Vintersolverv, 8-mars, 9-april, Døperen Johannes, Jesus på korset, Snehvit og de Syv Dverger, F****n, vil det ingen ende ta. !!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det er ingen vits. Hvorfor skal vi ta etter alt amerikanerne gjør? Det er i alle fall unødvendig når det ikke er helligdag engang. Kommer en hel haug med unger å spør om goderier, en dårlig måte å tigge til seg mer sukkertøy kaller jeg det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 ihvertfall er trick or treat unødvendig! WOAH! HalTan and JoachimR reaching their first agreement! Lenke til kommentar
Deg Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 er litt skuffet over halowen i år jeg hadde pønsket ut mange måter og lure ungene sm gikk om ba om goteri men det kom ingen :grine: ja, ja, kommer en halowen til neste år også Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hadde de faktisk gjort "knep" når man ikke gav dem noe så hadde det vært greit. Blir som å gå julebok uten å synge. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 ihvertfall er trick or treat unødvendig! Trick or treat, smell my feet, gimme someting good to eat !! *synge* haaaarrrh... den slo ikke an da jeg var liten.. men Halloweed er crap assa... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Haloweeeeen, er det nødvendig? nei men jeg var på halloween fest for russen i går og det var driiiit bra , så jeg har ingenting imot det. men jeg liker jo ikke små unger som driver og tigger om godteri heletiden, men det er et skjeldent syn her hvor jeg bor heldigvis Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Halloween er jo løye /me skremme vekk alle unger som kommer og tigger snop BØ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Husker en komisk episode ifjor, hvertfall komisk for min del. Jeg bor på hybel i 2. etasje i et hus, og de som bor nede var ikke hjemme på halloween-kvelden. Hadde glemt av hele greia egentlig, satt og så på TV. Så ringte det på døra plutselig. Siden gamlingene nede ikke var hjemme hadde de låst ytterdøra (må ha nøkkel for å åpne fra innsida da). Iom. at jeg ikke tenkte meg om, sprang jeg bare ned for å sjekke. Uten nøkkel. Så ut gjennom det ganske store vinduet i døra at det sto 2 småunger i kostyme. Vel, jeg hadde ikke nøkkel, og tenkte "faens unger, driter i dem". De så meg veldig godt. Så jeg gikk bare opp trappa igjen og ga pokker i dem. 5 minutter etterpå ringte det på pånytt, så i kjøkkenvinduet at det var samme ungene som sto på trappa fortsatt..*hydre!* Og dagen etterpå sto de fortsatt der, fastfryst til trappa, hvorpå jeg bare dytta i dem, så tippa begge to og gikk i tusen småbiter, og rappa godteriet deres. Så gikk jeg inn igjen og laga middag. Dere kan gjette hvilken del som ikke er 100% sant Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Halloween på norsk = tigg eller gjør faenskap Asså, halloween i Norge er jo ikke annet enn at ungene kler seg ut som et eller annet abnormt og flyr rundt og... ja, som sagt - tigger eller gjør faenskap. En annen ting er at de ikke klarer å holde seg til en dag, de tar likegodt hele helga... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg tok på meg en trang grønn jakke og gikk rundt og skremte folk. Alle ledde. Prøvd meg også på "Pils eller bråk" men det virka ikke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 "pils eller bråk" ja... Skjønner ikke at det ikke virket jeg! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Folk ville ikke gi oss det. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 En perfekt anledning til å banke noen drittunger som plager deg på kvelden når du prøver å nyte litt tid for deg selv.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Halloween er morsomt det. Var iallefall morsomt iår.. Men det er for få folk som kjøper snop til oss.. PS: Ikke bland absolutt sitron med Pærecider.. Bruk heller noe annet. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg tok på meg en trang grønn jakke og gikk rundt og skremte folk. Alle ledde. Prøvd meg også på "Pils eller bråk" men det virka ikke. Herrefred... "Pils eller bråk". Er det verste jeg har hørt. *grin* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Stå klar med en fin litt høy skål, så når ungene kommer tror de at de får noe, så tar du tilfeldigvis fram et par egg fra skålen og egger de... hehe... det er koselig det, og de blir alltid like overrasket Lenke til kommentar
bkak Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 For noen år tilbake hadde jeg krig med noen ganske store unger som ble sure fordi de ikke fikk noe. Da de kom for å hive egg fikk førstemann ett egg "right between the eyes", og resten som rakk å kaste ble truffet av det iskalde vannet fra supersoakeren min *grin* Og ja, jeg synes skikken slik den er i Norge nå er totalt usmaklig, drittunger som hiver egg eller tigger godter er aldri godt likt hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå