Tanner Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hei ! Jeg fikk et lesebrett til jul, pocketbook touch lux 2. Veldig fornøyd med gaven, men ikke fullt så fornøyd med produktet. For det første "hakker" det en del når jeg blar til neste side, det har forøvrig ingenting for meg å si. Men det som irriterer ganske betraktelig er at touchskjermen til tider ikke fungerer, samt at brettet gjør ting jeg ikke har bedt det om. Det fryser til tider, noe som det faktisk sto om i brukermanualen at det kunne gjøre tider. Søkte litt rundt på nett, men finner veldig lite informasjon om dette leserbrettet. I hvert fall på norsk/engelsk som er de språkene jeg håndterer. Tror dere det kun er mitt eksemplar som sliter, eller er det produsent/merke? Hva kan man forvente av et annet merke, som feks. kindle som var det jeg tenkte å kjøpe meg før jul? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 På websiden dems skryter de av dette: Powerful 1 GHz processor and 256 MB of RAM will provide smooth and fast response of any application. Due to multi-touch display and intuitive interface using the new reader is incredibly comfortable. Hvis du opplever noe annet kan det være greit å benytte angreretten dersom den er kjøpt nylig over nettet. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 På websiden dems skryter de av dette: Powerful 1 GHz processor and 256 MB of RAM will provide smooth and fast response of any application. Due to multi-touch display and intuitive interface using the new reader is incredibly comfortable. Hvis du opplever noe annet kan det være greit å benytte angreretten dersom den er kjøpt nylig over nettet. Ja angreretten er under vurdering. Men lurer også på om jeg bare skulle bedt om et nytt eksemplar hvis jeg bare var uheldig med min. På hjemmesiden deres er det snakk om "software updates" og "firmware". Kan det være en ide å prøve å oppdatere dette først? Eller vil det bli vanskeligere å få byttet den inn igjen hvis jeg tukler for mye med den? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Oppdatering av firmware kan gjøre underverker, det har i alle fall gjort det på lesebrett jeg har hatt tidligere. Hvis du bestemmer deg for å bytte til en annen modell vil jeg gjerne anbefale Bookeen Cybook HD Frontlight. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Oppdatering av firmware kan gjøre underverker, det har i alle fall gjort det på lesebrett jeg har hatt tidligere. Hvis du bestemmer deg for å bytte til en annen modell vil jeg gjerne anbefale Bookeen Cybook HD Frontlight. Laster ned firmware nå, får håpe det hjelper. Skal sjekke ut brettet du anbefalte hvis det skjærer seg. Skulle gjerne hatt fysiske knapper for å bla med, men hvis skjermen gjør en god jobb er det ikke 100% nødvendig. Bonusspørmsål: Hvis jeg kjøper en kindle, vil jeg da være bundet til amazon sin bokhandel? Eller trenger jeg ikke å bruke den overhodet? Skulle gjerne hatt muligheten til å slengt inn pdf filer og forskjellig dritt jeg har liggende på pcen. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Oppdatering av firmware kan gjøre underverker, det har i alle fall gjort det på lesebrett jeg har hatt tidligere. Hvis du bestemmer deg for å bytte til en annen modell vil jeg gjerne anbefale Bookeen Cybook HD Frontlight. Laster ned firmware nå, får håpe det hjelper. Skal sjekke ut brettet du anbefalte hvis det skjærer seg. Skulle gjerne hatt fysiske knapper for å bla med, men hvis skjermen gjør en god jobb er det ikke 100% nødvendig. Helt enig, det var derfor jeg gikk for den. Den har knapp på høyre og venstre side for å bla frem- og bakover, slik at du ikke trenger å bruke touchskjermen om du ikke vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå