MRGT Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Hei, Skal bygge meg PC til etter nyttår, og har da Windforce kortet i siktet. (https://www.komplett.no/gigabyte-geforce-g1-gaming-gtx-970-4gb/825299) Det jeg lurer på er enkelt og greit hvilken farge "Windforce" logoen på kortet lyser? Har sett noen er blå, og noen hvit.. Endret 25. desember 2014 av Mariusgt Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hei! det skal være blått, men er vel noen av bildene som får det til å se hvit ut^^Det er forresten billigere på netonnet http://www.netonnet.no/art/data/datakomponenter/skjermkort/nvidia/gigabyte-geforcegtx970gaming4gb/210180.7063/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Gigabyte 980 g1 lyser veldig blått her Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Okei, takker for svar! :-) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Personlig så har jeg fokusert på de gode kjøleegenskapene til Windforce-løsningen fremfor fargen på lyset. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Personlig så har jeg fokusert på de gode kjøleegenskapene til Windforce-løsningen fremfor fargen på lyset. Trodde du BARE fokuserte på det estetiske, siden du bare poster digge bilder på Off topic delen av forumet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Trodde du BARE fokuserte på det estetiske, siden du bare poster digge bilder på Off topic delen av forumet Nå trekker vi tråden litt off topic (Beklager, trådstarter. Håper du kan tilgi oss vår promille), men du skulle sett de bildene jeg poster på litt mer shady sider. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå