NU`er Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Jeg er ikke hjemme akkurat nå, men jeg kommer hjem i kveld, så jeg sender de da Endret 24. mai 2015 av NU`er Lenke til kommentar
jeppe1 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei! Kunne du sendt meg løsningsforslag til H2013 og H2014? Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg hadde også satt stor pris på V/H oppgaver fra 13 og 14 Lenke til kommentar
l4rs9 Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Noen som har løsningforslag til kjemi 2 v14? Jeg lurte på om noen hadde løsningsforslag til kjemi 2 eksamen fra våren 2014 eller høst 2013. Om dere fortsatt trenger det kan jeg sende det til dere på melding. Hei! Kunne du muligens sendt det løsningsforslaget til meg også så hadde jeg blitt veldig glad!! Trenger først og fremst vår 2014, men gjerne flere hvis du har.. Sender det til deg i morgen. Har ikke tilgang til PCen min akkurat nå. Kan du sende løsningsforslag til meg også? Om du har, kunne jeg trengt V14 På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Sa2015 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg er ikke hjemme akkurat nå, men jeg kommer hjem i kveld, så jeg sender de da Hei ! Hadde blitt utrolig glad om du kunne sende det du har ! Jeg fikk stryk på kjemi2 eksamen og nå sitter jeg å øve , men vet ikke om jeg gjøre noe feil eller ikke .. vær så snill å send til meg også Håper du seer kommentaren min så snart som mulig ! Lenke til kommentar
Skole? Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg er ikke hjemme akkurat nå, men jeg kommer hjem i kveld, så jeg sender de da Hei ! Hadde blitt utrolig glad om du kunne sende det du har ! Jeg fikk stryk på kjemi2 eksamen og nå sitter jeg å øve , men vet ikke om jeg gjøre noe feil eller ikke .. vær så snill å send til meg også Håper du seer kommentaren min så snart som mulig ! Bla deg gjennom denne tråden, du finner mange løsningsforslag, og eksamenshefter: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1665896&page=1 Lenke til kommentar
trengerløsningsforslag Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 kunne du sendt den til meg også? Lenke til kommentar
peras.95 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg er ikke hjemme akkurat nå, men jeg kommer hjem i kveld, så jeg sender de da Har du mulighet til å sende selve eksamenssettet for V14? Ville vært til stor hjelp! Lenke til kommentar
Kjemielev Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg er ikke hjemme akkurat nå, men jeg kommer hjem i kveld, så jeg sender de da Kunne du sendt meg løsningsforslag for høst 2013? Ville vært til stor hjelp! Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg er ikke hjemme akkurat nå, men jeg kommer hjem i kveld, så jeg sender de da Kunne du sendt meg løsningsforslag for høst 2013? Ville vært til stor hjelp! K2-Løsning-H13.docx Lenke til kommentar
Haatr Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Hvilken dato er årets kjemi eksamen, i Oslo? Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Hvilken dato er årets kjemi eksamen, i Oslo? 1. juni i Norge http://www.udir.no/globalassets/filer/vurdering/eksamen-vgo/eksamensplan/eksamensplanen_v16_vgo.pdf Lenke til kommentar
lineks Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Noen som har løsningforslag til kjemi 2 v14? Jeg lurte på om noen hadde løsningsforslag til kjemi 2 eksamen fra våren 2014 eller høst 2013. Om dere fortsatt trenger det kan jeg sende det til dere på melding. Har du mulighet til å sende løsningsforslaget til kjemi 2 eksamen våren 2014 til meg og? Har også lett rundt, også kom jeg borti denne siden.. Hvis du fortsatt har den da? Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Noen som har løsningforslag til kjemi 2 v14? Jeg lurte på om noen hadde løsningsforslag til kjemi 2 eksamen fra våren 2014 eller høst 2013. Om dere fortsatt trenger det kan jeg sende det til dere på melding. Har du mulighet til å sende løsningsforslaget til kjemi 2 eksamen våren 2014 til meg og? Har også lett rundt, også kom jeg borti denne siden.. Hvis du fortsatt har den da? Eksamen-Løsning-V14-K2.docx 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå