Mr D Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Trenger ny tlf da jeg for første gang klarte å knuse skjermen. Har har hatt en S3 mini som jeg kjøpte for kr 999,- på tilbud for et snaut år siden, og som jeg synes har optimal størrelse og var bra nok for mitt bruk. Hva skal jeg velge for å få noe som er litt bedre, ikke så mye større og ikke koster all verden? Har ikke noe bestemt budsjett, vil ha mest mulig for minst mulig penger. Hadde håpet å havne under kr 2000,- , men spørsmålet er hvor mye jeg vil betale, ikke hvor mye jeg kan betale... Er egentlig litt svak for Nexus 5, men synes den blir litt for stor også mangler den FM-radio (kanskje litt sær, men jeg bruker radioen litt). Har sett på S4 mini, men som på de andre mini-utgavene så blir de så veldig ribbet i forhold til orginalen samtidig som skjermene begynner å bli store. Har også sett på Z1 compact, men synes den er for dyr hvis den skal kjøpes hos seriøse forhandlere. Gode tips mottas gjerne! Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 nexus 5, størrenelsen blir du vant med 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hvis hovedkravet er billig, fm radio og liten skjerm hadde jeg feks sett på galaxy young 2 som koster 295,- hos lefdal nå. Hvis du går opp litt i skjermstørrelse er det mye å velge i! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Hvis hovedkravet er billig, fm radio og liten skjerm hadde jeg feks sett på galaxy young 2 som koster 295,- hos lefdal nå. Hvis du går opp litt i skjermstørrelse er det mye å velge i! Takk for forslaget, men denne har dårligere maskinvare og mindre/dårligere skjerm enn den gamle. Og jeg spurte etter "litt bedre, ikke så mye større"... Og i tillegg er jeg for gammel til å ha en tlf som heter "young". Lenke til kommentar
niloy Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hva med en av de mindre Lumia modellene?`Lumia 520/530/630/635. Lenke til kommentar
bobky Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Samsung galaxy alpha har nesten tilsvarende størrelse som S5 mini. Koster mye mer enn du ønsker å betale, men kanskje det kommer et romjul/nyttårs tilbud som gjør det litt lettere å svelge? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Problemet er at nå for tiden er større=bedre, så det er ikke så lett å finne noe til den prisen som ikke er noe skrot. Lumia modellene er nok det beste alternativet. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Glemte å si at det må være Android. Vurderte Lumia før jeg startet tråden, men det er ikke et alternativ. Lenke til kommentar
niloy Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hmm. Hva med en Moto G (1. gen)? Tror den har fått lollipop nå. 8GB minne suger, men har støtte for minnekort. https://www.dustinhome.no/product/5010794631/moto-g-1st-gen?ssel=true&utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=5637146639 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Huawei Ascend P7 til 1995 på lefdal i romjulen. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Henger meg på P7, fattern har P1 og har aldri hatt noen problemer med den - kjenner 2 andre som har P7 og de sier de er strålende fornøyd med telefonen og prisen (på 3000 da de kjøpte den). Den føles også veldig premium for prisen. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Z1 compact til kanonpris nu. 2395,-. Løp å kjøp. http://www.cyberphoto.no/info.php?article=xz1cs&utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_content=xz1cs&utm_campaign=prisjakt_no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Utsolgt? Mangler kjøp-knapp... Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Utsolgt? Mangler kjøp-knapp... Ser sånn ut gitt. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 Ascend P7 var jo et godt tilbud, men den er enda litt større (lengre) enn de andre jeg synes er for store. Liker heller ikke at det er glass bak... Egentlig burde jeg gått for Z1 compact, men synes det er for dyrt for en så gammel modell. Heller mot Nexus 5 eller kanskje LG G2. Må sjekke for gode tilbud de nærmeste dagene med romjul- og januarsalg. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Her er mye telefon for under 1700,-. http://m.netonnet.no/art/mobil/motorola/telefoner/motorola-motog2ndgenblack/209611.6808/ Ellers er jeg enig med deg i at Nexus kan være lurt pga oppdateringer. Motorola sine er også raske med å få oppdateringer. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Moto G er grei, men hvis P7 ikke er noe alternativ så ville jet valgt G2 hvis kamera er viktig, of N5 hvis oppdateringer og clean android er viktigst. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2014 Moto G er nok en grei tlf, men er ikke aktuell fordi den er enda litt større fysisk og i tillegg har jeg ikke sans for Motorola generelt. Var ute og plukka litt på telefonene hos et par sjapper i dag. Føler meg litt sær, men resutatet ble: Nexus 5 er en liten favoritt selv om den er større enn ønsket og mangler radio. Samsung S4 mini har riktig størrelse og er på en måte nærmest det jeg ønsker. Svak maskinvare, men litt bedre på alle punkter enn det jeg er vant med. Sony Z1 compact hadde vært et godt alternativ med lavere pris. LG G2 tør jeg ikke velg pga knappene på baksiden. Blir en irritasjon selv om noen sier det er vane. Huawei Ascend P7 liker jeg ikke designen på og virker for stor. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg er superfornøyd med min Nexus 5, spesielt etter oppdateringen til Android 5.0.1! Lekkert design (tenker da på Lollipop) og batteriet varer nå lengre for meg. Kameraet ble bedre etter et par oppdateringer, men er ikke lenger blant de beste (det var det kanskje aldri...?). Selve mobilen er lite spennende, en "svart kloss"... Rask nok i massevis, men skulle ønske jeg hadde kjøpt 32GB-versjonen i hvit. Den er kun tilgjengelig direkte fra Google, men ser ut som det er så-som-så med tilgangen på denne mobilen nå... Hva med SGS4+ til 2395kr hos Lefdal (fra 02.01.2015)? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hva med LG G3 S?http://www.prisjakt.no/product.php?p=2766237Super mobil til pris, muligens litt stor i forhold til den du har fra før, men mye mobil for pengene Ble lansert i Juli, så relativt ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå