fivebigcities Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Er det noen måte å finne ut av hvem som står bak dette? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) For de som DDoSer er det desverre veldig lett å sjule alle spor ettersom det mest trolig ikke er de selv som gjør selve DDoS jobben men flere tusentalls PCer i et bot nettverk, for alt du vet kan halve familien din være med på å DDoSe Sony uten at hverken du selv eller de vet noe som helst om det, da mesteparten av bot nettverket består av hijackede PCer. Endret 26. desember 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Jo, takk. Vet hvordan dette fungerer. Men er det ingen måte å finne bakmennene på? Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Nå må de F*** meg bli ferdig med vedlikeholdet sony (får d opp som feilmelding nå) lizzard nabbs har vist slutta med ddns attacket sitt. Lenke til kommentar
acopaco Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Kommer meg fremdeles ikke på PlayStationNetwork... Jeg venter på en mail fra Sony Entertainment Network som aldri dukker opp i e-posten min. Må tydeligvis verifisere kontoen min. Lenke til kommentar
Hans79 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Må vi verfisere kontoen nå? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Ikke faen om jeg kommer på psn. Forbanna dritt sony er nå. Lenke til kommentar
JensHer Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Alle vennene mine er online, jeg får fortsatt samme feilmelding... Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Merkelig at ikke alle kommer inn, men har dere som sliter prøvd MTU trikset? Det skal vistnok funke for dem fleste som sliter med å logge på. Innstilinger -> Nettverk -> konfigurere internett-tilkobling -> wifi/nettverkskabel -> brukerderfinert -> IP automatisk -> DHCP på ikke spesifer -> DNS automatisk -> MTU manuell, skriv inn 1473 (eller et nummer under 1500). Må muligens restarte maskinen etter dette. http://67.227.255.239/forum/showthread.php?t=960043 Endret 28. desember 2014 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
JWL610 Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Merkelig at ikke alle kommer inn, men har dere som sliter prøvd MTU trikset? Det skal vistnok funke for dem fleste som sliter med å logge på. Innstilinger -> Nettverk -> konfigurere internett-tilkobling -> wifi/nettverkskabel -> brukerderfinert -> IP automatisk -> DHCP på ikke spesifer -> DNS automatisk -> MTU manuell, skriv inn 1473 (eller et nummer under 1500). Må muligens restarte maskinen etter dette. http://67.227.255.239/forum/showthread.php?t=960043 Dette funket for meg, eneste problemet mitt er at jeg ikke får mail fra sony om confirm email men den vil de tydeligvis ikke sende ut. Noen som har et triks på dette ? Lenke til kommentar
acopaco Skrevet 28. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2014 Merkelig at ikke alle kommer inn, men har dere som sliter prøvd MTU trikset? Det skal vistnok funke for dem fleste som sliter med å logge på. Innstilinger -> Nettverk -> konfigurere internett-tilkobling -> wifi/nettverkskabel -> brukerderfinert -> IP automatisk -> DHCP på ikke spesifer -> DNS automatisk -> MTU manuell, skriv inn 1473 (eller et nummer under 1500). Må muligens restarte maskinen etter dette. http://67.227.255.239/forum/showthread.php?t=960043 Dette funket for meg, eneste problemet mitt er at jeg ikke får mail fra sony om confirm email men den vil de tydeligvis ikke sende ut. Noen som har et triks på dette ? Sliter med akkurat samme problemet... Må få fikset det snart! Lenke til kommentar
Joerla76 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Merkelig at ikke alle kommer inn, men har dere som sliter prøvd MTU trikset? Det skal vistnok funke for dem fleste som sliter med å logge på. Innstilinger -> Nettverk -> konfigurere internett-tilkobling -> wifi/nettverkskabel -> brukerderfinert -> IP automatisk -> DHCP på ikke spesifer -> DNS automatisk -> MTU manuell, skriv inn 1473 (eller et nummer under 1500). Må muligens restarte maskinen etter dette. http://67.227.255.239/forum/showthread.php?t=960043 Dette funket for meg, eneste problemet mitt er at jeg ikke får mail fra sony om confirm email men den vil de tydeligvis ikke sende ut. Noen som har et triks på dette ? Sliter med akkurat samme problemet... Må få fikset det snart!Hei.Jeg får også feilmelding og får ikke logget inn. Kan ikke koble på PSN innen tidsbegrensningen. (CE-33987-0) er feilmeldingen. Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Takk for tipset! MTU trikset funket for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå