Gå til innhold

Problem ved innlogging (PS4)

acopaco

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg fikk PlayStation 4 i går, og gledet meg til å bruke den i dag. Etter å ha gått gjennom alle innstillingene, skulle jeg logge meg inn på den gamle PS3-kontoen som jeg hadde på min PS3. Etter å ha skrevet inn brukernavn og passord fikk jeg en feilkode: NW-31201-7. Prøvde å slå av ruteren og PS4-en, men fikk samme feilkode igjen. Prøvde så å bytte passord på brukeren min, men fikk en ny feilkode til svar: CE-35287-5...

Er det noen som vet hva som er galt? Hvorfor går det ikke an å logge seg på PlayStation Network på PS4?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo!

Jeg fikk PlayStation 4 i går, og gledet meg til å bruke den i dag. Etter å ha gått gjennom alle innstillingene, skulle jeg logge meg inn på den gamle PS3-kontoen som jeg hadde på min PS3. Etter å ha skrevet inn brukernavn og passord fikk jeg en feilkode: NW-31201-7. Prøvde å slå av ruteren og PS4-en, men fikk samme feilkode igjen. Prøvde så å bytte passord på brukeren min, men fikk en ny feilkode til svar: CE-35287-5...

Er det noen som vet hva som er galt? Hvorfor går det ikke an å logge seg på PlayStation Network på PS4?

Slapp av, psn er nede for øyeblikket.. sikkert oppe igjen i løpet av dagen

Lenke til kommentar

PSN er oppe og går igjen nå! ;)

Edit: PSN Store er jo ikke tiljengeli enda.....Kjipt når kjitunger må drive og tulle.....-.-

Det virker ut som dette kan ta litt tid ser ut som PSN folka har endel jobb og gjøre....Updates her>> https://www.google.no/search?q=lizard&oq=lizard&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=lizard&tbm=nws ...

Endret av Heinza7
Lenke til kommentar

DDoSing har ikke noe med hacking å gjøre, de vil gjerne være hackere men det har nok ikke disse fjortisenne kunskap til å gjøre, da det faktisk krever litt kunskap. I realiteten har de leid et bot nettverk som er et nettverk med maskiner rundt om i verden som er hijacket av en trojaner eller et virus som står å generer trafikk uten at brukeren er klar over det, som da står å sender "søppel" forespørsler til PSN nettverket i så store mengder at hele nettverket kneler . Dette krever så og si ingen kunskaper what so ever og noe som nærmest hvem som helst hadde fått til da disse leies ut på diverse message boards som en kan få tilgang til via eksempelvis TOR.

Ikke at det er så viktig, men drittungenne vil gjerne bli kallet hackere og tror de er det, noe jeg mener de ikke fortjener å bli kalt av noen...

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...