acopaco Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hallo!Jeg fikk PlayStation 4 i går, og gledet meg til å bruke den i dag. Etter å ha gått gjennom alle innstillingene, skulle jeg logge meg inn på den gamle PS3-kontoen som jeg hadde på min PS3. Etter å ha skrevet inn brukernavn og passord fikk jeg en feilkode: NW-31201-7. Prøvde å slå av ruteren og PS4-en, men fikk samme feilkode igjen. Prøvde så å bytte passord på brukeren min, men fikk en ny feilkode til svar: CE-35287-5...Er det noen som vet hva som er galt? Hvorfor går det ikke an å logge seg på PlayStation Network på PS4? Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hallo! Jeg fikk PlayStation 4 i går, og gledet meg til å bruke den i dag. Etter å ha gått gjennom alle innstillingene, skulle jeg logge meg inn på den gamle PS3-kontoen som jeg hadde på min PS3. Etter å ha skrevet inn brukernavn og passord fikk jeg en feilkode: NW-31201-7. Prøvde å slå av ruteren og PS4-en, men fikk samme feilkode igjen. Prøvde så å bytte passord på brukeren min, men fikk en ny feilkode til svar: CE-35287-5... Er det noen som vet hva som er galt? Hvorfor går det ikke an å logge seg på PlayStation Network på PS4? Slapp av, psn er nede for øyeblikket.. sikkert oppe igjen i løpet av dagen Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Playstation Network er nede. Lenke til kommentar
acopaco Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Takk for svar! Irriterende at PSN alltid er nede... Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) PSN er oppe og går igjen nå! Edit: PSN Store er jo ikke tiljengeli enda.....Kjipt når kjitunger må drive og tulle.....-.- Det virker ut som dette kan ta litt tid ser ut som PSN folka har endel jobb og gjøre....Updates her>> https://www.google.no/search?q=lizard&oq=lizard&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=lizard&tbm=nws ... Endret 25. desember 2014 av Heinza7 Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Psn og xbox live ble hacket i dag av drittungene i lizard.... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 fungerer ikke her... Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Fungerer ikke her heller. Noen nytt om angrepet? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Fortsetter enda... Blir nok noen timer til i det minste Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) http://www.gamespot.com/articles/psn-and-xbox-live-taken-down-for-christmas/1100-6424403/ http://www.ign.com/articles/2014/12/25/playstation-network-and-xbox-live-are-down http://www.craveonline.com/gaming/articles/804327-xbox-live-psn-face-issues-christmas-day-lizard-squad-attacks-ddos Endret 25. desember 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) DDoSing har ikke noe med hacking å gjøre, de vil gjerne være hackere men det har nok ikke disse fjortisenne kunskap til å gjøre, da det faktisk krever litt kunskap. I realiteten har de leid et bot nettverk som er et nettverk med maskiner rundt om i verden som er hijacket av en trojaner eller et virus som står å generer trafikk uten at brukeren er klar over det, som da står å sender "søppel" forespørsler til PSN nettverket i så store mengder at hele nettverket kneler . Dette krever så og si ingen kunskaper what so ever og noe som nærmest hvem som helst hadde fått til da disse leies ut på diverse message boards som en kan få tilgang til via eksempelvis TOR. Ikke at det er så viktig, men drittungenne vil gjerne bli kallet hackere og tror de er det, noe jeg mener de ikke fortjener å bli kalt av noen... Endret 25. desember 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Kommer fremdeles ikke inn:( Er det bare meg? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Kommer fremdeles ikke inn:( Er det bare meg? både ps3 og ps4 funker for min del Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Funker ikke her heller. Får bare beskjed om at det blir vedlikeholdt. Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Fungerer ikke for meg heller. Shitkids har lite å gjøre i jula! Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Noen som har vært kontalt med ps4 og vet når dette kan være oppe igjen? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Klarte å komme inn lenge nok til å få kjøpt et spill, men det er veldig ustabilt enda. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Noen som har vært kontalt med ps4 og vet når dette kan være oppe igjen? Ettersom dette skyldes DDoS av noen 14 åringer vet nok neppe Sony når de kommer til å være oppe igjen. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Er nok oppe igjen så fort skolen begynner. Lol Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Noen som har vært kontalt med ps4 og vet når dette kan være oppe igjen? Ettersom dette skyldes DDoS av noen 14 åringer vet nok neppe Sony når de kommer til å være oppe igjen. Hvis de hadde vært 15 år, ville de vite når psn var oppe igjen da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå