Gå til innhold

Corsair K70 med blue key, greit nok?

Anbefalte innlegg

Hei. Har litt penger liggende og vil gjerne ha nytt tastatur, før hadde jeg G510 fra Logitech, fungerer greit, men blitt litt utslitt.

https://www.komplett.no/corsair-vengeance-k70-black/810983#!tab:reviews

Detter er på tilbud, eller har dere andre tastaturer som er greie?

Usikker på forskjellene mellom de forskjellige typene.

Men vil ha et mekanisk som ikke bråker altfor mye, selvfølelig bråker det, men ikke slik at jeg får hodepine når jeg skriver en oppgave.

Også slik at knappene ikke er altfor harde å trykke

Budsjett 1000Kr :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du linker til et mx blå cherry tastatur, det er de som er hardest å trykke ned og som bråker mest. Blå er for de som helst ikke spiller men som skriver mye, så det tror jeg ikke er noe for deg. Red cherry er de som bråker minst og som krever minst kraft å trykke ned, veldig bra for gamere men kanskje ikke så bra for de som skriver mye. MX Brown er det som er mellom rød og blå, bra for gaming og også bra for å skrive med. De bråker litt mer enn røde, men ikke så ille som de blå. Personlig ville jeg valgt mx brown tastatur hvis man både spiller og bruker det til å skrive med.

Endret av Iceman22
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du linker til et mx blå cherry tastatur, det er de som er hardest å trykke ned og som bråker mest. Blå er for de som helst ikke spiller men som skriver mye, så det tror jeg ikke er noe for deg. Red cherry er de som bråker minst og som krever minst kraft å trykke ned, veldig bra for gamere men kanskje ikke så bra for de som skriver mye. MX Brown er det som er mellom rød og blå, bra for gaming og også bra for å skrive med. De bråker litt mer enn røde, men ikke så ille som de blå. Personlig ville jeg valgt mx brown tastatur hvis man både spiller og bruker det til å skrive med.

Det der var nok et mye mer fornuftig svar en mitt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...