Christian Thork Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hei. Har litt penger liggende og vil gjerne ha nytt tastatur, før hadde jeg G510 fra Logitech, fungerer greit, men blitt litt utslitt. https://www.komplett.no/corsair-vengeance-k70-black/810983#!tab:reviews Detter er på tilbud, eller har dere andre tastaturer som er greie? Usikker på forskjellene mellom de forskjellige typene. Men vil ha et mekanisk som ikke bråker altfor mye, selvfølelig bråker det, men ikke slik at jeg får hodepine når jeg skriver en oppgave. Også slik at knappene ikke er altfor harde å trykke Budsjett 1000Kr Lenke til kommentar
NorskGamer Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hei! Det er en middels godt tastatur, jeg selv ville anbefalt Razer Blackwidow, om du vil gå ca 200kr opp i pris så anbefaler jeg på det sterkeste Razer Blackwidow Ultima 2014 ~NorskGamer Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Du linker til et mx blå cherry tastatur, det er de som er hardest å trykke ned og som bråker mest. Blå er for de som helst ikke spiller men som skriver mye, så det tror jeg ikke er noe for deg. Red cherry er de som bråker minst og som krever minst kraft å trykke ned, veldig bra for gamere men kanskje ikke så bra for de som skriver mye. MX Brown er det som er mellom rød og blå, bra for gaming og også bra for å skrive med. De bråker litt mer enn røde, men ikke så ille som de blå. Personlig ville jeg valgt mx brown tastatur hvis man både spiller og bruker det til å skrive med. Endret 25. desember 2014 av Iceman22 1 Lenke til kommentar
NorskGamer Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Du linker til et mx blå cherry tastatur, det er de som er hardest å trykke ned og som bråker mest. Blå er for de som helst ikke spiller men som skriver mye, så det tror jeg ikke er noe for deg. Red cherry er de som bråker minst og som krever minst kraft å trykke ned, veldig bra for gamere men kanskje ikke så bra for de som skriver mye. MX Brown er det som er mellom rød og blå, bra for gaming og også bra for å skrive med. De bråker litt mer enn røde, men ikke så ille som de blå. Personlig ville jeg valgt mx brown tastatur hvis man både spiller og bruker det til å skrive med. Det der var nok et mye mer fornuftig svar en mitt!! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Takker for svar, har dere tips til et til rundt 1000kr? Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Takker for svar, har dere tips til et til rundt 1000kr? Ser du har startet to like tråder? Skrev noen anbefalinger i den andre (hvis du ikke har sett det) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 2? Bug da Lenke til kommentar
NorskGamer Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Rundt 1000? dan anbefaler jeg Qpad MK-80. PS: Se PMen jeg sendte til deg Endret 25. desember 2014 av NorskGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå