Akse Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 En god ide fra DST. Her kan alt diskuteres mellom brukerne av DST. Førstetråden oppdateres når jeg finner en data. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Så, hva fikk godfølket til jul? ? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Så, hva fikk godfølket til jul? ?En del penger, litt klær, batteridrevet talgelys og en kul kopp. Sitter nå i garasjen og lager opptenningsved. Vestlandet fikk snø i går kveld. Koselig! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Fikk selv Japansk knivsett, gta v ps4, the book of bacon, 2 klokker, gavekort. Boom ! Er nå i oslo-området. Her er det -19. Kaldt ass! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Fikk selv Japansk knivsett, gta v ps4, the book of bacon, 2 klokker, gavekort. Boom ! Er nå i oslo-området. Her er det -19. Kaldt ass! -19 for faen. Rett under 0 her. Det lukter mat fra kjøkkenet. Hoh. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Mye forskjellig øl, en heftig lommelykt, en personlig kopp, gavekort og masse ting til meg og fruen sammen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hot Dog Maker og vaffeljern blant annet. Jaja, IIFYM . Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Felles med samboer; - nytt bestikk, nye håndklær, primus (yay!!), champagneglass, kaffekrus, tacobrett, kjøkkenhåndklær, hjemmelaget nisse. Jeg fikk: - nydelig hvitt gullkjede med diamanter fra samboer, seks (!) bøker, to strikkebøker, litt penger, en genser, sitteunderlag. Alt i alt veldig fornøyd . 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Kjenner jeg gleder meg litt ekstra til neste uke. Jeg og pappa skal lage en stokk til stokkpress. Blir rått. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Var ikke så mange gaver på meg i år, men har hatt den beste julen på det jeg kan huske. Ironisk siden det er første året som skilt Fikk en skikkelig gryte (woll?) av mormor, gavekort hos Kid interiør og en god deo fra foreldrene mine, og gavekort på kjøpesenteret her fra ungene (skal brukes til frisørtime). Nissen hadde med seg en deilig nike joggebukse og en hoodie. Beste gaven egentlig. Ja, jeg hadde ordnet alle nissegavene Har ikke fått gave fra kjæresten enda. Skal være med han i romjulen så skulle få den da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Skilt, sier du? Forklarer forumrenessansen! Jeg fikk nye hansker av dana, veldig fornøyd med dem. Ellers diverse dilldall og en del penger og snop. Her er det nærmere femogtyve blå, var friskt da jeg var ute og brant litt ribbefett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Vel, strengt tatt bare separert om man skal være pirkete, og jeg kom tilbake på forumet før det Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2014 Kunne tenkt meg snop jeg og. Får vel handle inn selv. De snopelgene anbefales! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Er i Thailand frem til 10. januar. Uff.... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hørtes grusomt ut ja Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hvor i thailand da? Var selv i phuket å feiret nyttår 1 år etter tsunamien. Var ganske nedsig når jeg var derita og gikk ut på stranda for å feire, for bare å treffe en haug med folk som grein. "Happy new year miss sophie!" Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hehe. På landsbygda, hvor min stemor er fra kan google Si Sa Ket, vi erva 5 minutter utenfor. De har bygd hus her. Nevnte jeg at hele ferien er gratis? Skal til Hua Hin rett etter nyttår da . Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hua Hin er ferieparadis ass. Var der i et par uker juleferien 2011. Kos deg! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Btw, rart lite gainere og treningrelaterte ting folk fikk til jul.. Trodde vi var seriøse jeg! Skjerpings ass ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå