Gå til innhold

The crew verdt pengene?

Sir-Allistair

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok si meg enig med den lunkne kritikken, synst spillet veldig fort ble kjedlig. Historien du følger gjennom spillet er dønn kjedlig, kjørefølelsen er relativt kjip, "MMO" delen i spillet fungerer ikke noe særlig da det fort tar alt fra 2 til 10 minutter å finne andre spillere til å være med i løp å hele opplegget med at du skal scorest for alt du gjør er mer irriterende enn det er motiverende. Eneste positive jeg har å si om dette spillet er at verden er stor og spennende, alltids gøy å komme til nye områder å se hvor forskjellige de er. Som Level up sa så ligger det et godt spill begravd under alt bull shitte ubisoft har valgt å implimentere som desverre ødlegger spillet totalt.

Vertfall min mening rundt PC versionen.

edit: Det beste open world bilspillet nå er nok Forza Horizon 2 by a long shot, men ettersom dette er postet i Sony delen er det vel kansje ikke så aktuelt.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Vanskelig å bestemme hva du synes, men selv liker jeg spille da jeg bestandig spiller med 2 eller flere venner av meg noe som er sykt artig, men spiller blir fort litt kjedelig da storyen ikke er fult så bra. Noe jeg synes alle bilspill har litt problemer med, men jeg syns dette spillet har bedre historie enn de fleste andre.. Så er ikke 400 så mye heller ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...