Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle


blured

Anbefalte innlegg

EHlwgEy.png4v63g.pngYo3Hf0x.png




Premier League
26-12-2014 Kl. 16:00 @ Old Trafford
Vises på: TV 2 Sport Premium


Siste seks kamper:
United: WWWWWD
Newcastle: WLDWLL

Siste seks oppgjør på Old Trafford:
07-12-2013: 0-1
26-12-2012: 4-3
26-09-2012: 2-1
26-11-2011: 1-1
16-08-2010: 3-0
17-08-2008: 1-1

Newcastle slo Manchester United for første gang på hjemmebane på 41år forrige sesong. United har riktignok ikke tapt på 23 av de 25 siste kampene mot Newcastle, og de har vært utrolig sterke på hjemmebane hele denne sesongen. Det er dermed mye som tyder på seier til United boxing day, men begge lag har vært skadepregede den siste tiden, og spesielt midtbanen hos hjemmelaget er preget før denne runden.

Hos United er Herrera, Fellaini, Rojo, Shaw og Blind ute. Smalling er også forventet ute, det samme gjelder Rafael (som har vært tilbake i trening de siste ukene). Hos Newcastle er Davide Santon, Siem de Jong, Gabriel Obertan, Ryan Taylor, Tim Krul, Rob Elliot, Rolando Aarons og Curtis Good ute. Mehdi Abeid nærmer seg vel, men er ikke forventet tilbake. I tillegg så må Tiote stå over denne kampen grunnet rødt kort.

Forventet startelver:
United: Starter antakelig med 352 (desverre) i denne kampen også. Vi er fremdeles uten våre faste backer, og LvG har uttalt at Valencia/Young fungerer best som Wing/Back. Det som taler imot er at vi oftere har startet 442(d) på hjemmebane enn bortebane, og at Fletcher ble byttet ut etter 45min forrige kamp.

Newcastle: Her har jeg egentlig ikke snøring, poster bare et forslag jeg fant. Så kanskje litt merkelig ut med Sissoko så langt ned på banen. Men mulig at når Tiote er ute, og dere spiller med Cabella at det blir naturlig? Kan vel også se for meg at Cisse starter foran Perez (?).



iVIRHjm.jpg

Endret av blured
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke overrasket i det hele tatt. Sitter alltid før kampstart og forventer et skikkelig lag utpå der, selv om jeg innerst inne vet at det aldri skjer.

 

Kan ikke beskrive hvor mye jeg hater å se United i 3-5-2. Et lite plaster på såret var at Di Maria garantert ville spille idag trodde jeg, men den gang ei. Hvor mange måneder er han ute nå?

 

Btw #FreeAnder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...