AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Har gått ned 20 kg på ganske kort tid. Levde på streng diett i 8 uker frem til det nærmet seg jul. For tre dager siden bestemte jeg meg for å ta juleferie fra dietten. Har vel inntatt rundt 4000 kcal om dagen siden det. Så det er fysisk umulig at jeg har gått opp 5 kg i fettmasse. Mange av kaloriene har blitt inntatt i form av øl. Har drukket fryktelig mange liter pils, men har vært lite på do. Så jeg tenker at det har noe med væskebalansen å gjøre. Noen som har peiling på dette? Er det normalt at det kan skje? Vil væsken forsvinne igjen? Anonymous poster hash: f316d...90d Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Uten at jeg er ekspert på dette så er det nok væskebalansen ja. Uansett er en slik "jojo-diett" ikke bra for deg og du kommer ikke noe særlig vei med det. Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Nei, er nok lite bra for kroppen med jojo vekt. Kroppen finner seg en ny og tyngre "idealvekt" for hver gang. Hvor lenge har du drevet på sånn ? Endret 25. desember 2014 av mr.wolf Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 5kg pluss minus daglig er normalt hvis du er mann. Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Du antar korrekt TS. Antageligvis har du kuttet ned på karbohydrater i din diett og de binder mer vann i kroppen din enn fett og proteiner gjør. Om du brått bytter over til å spise masse søtt er det ikke noe sjokk at du går opp 2-5 kilo, men mye av dette forsvinner etter to-tre dager med diett, fordi du pisser det ut igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå