Kriger452 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Hvilken er best av ps4 og Xbox one 1tb? Hvilken er best å drive med youtube på, og hvilken kommer de beste spillene på Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg selv foretrekker Xbone, mest for spillenes skyld...Ps4 er jo en sterkere konsoll. Xbone er vel den som ligger best an på media. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Plex har jo endret litt på det, men det er jo ikke gratis foreløpig. Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Vil helst anbefale deg Xbox one. Har begge, men koser meg mest med Xbox One. Helt stillegående etter mange timer i strekk med gaming. Online funker stortsett alltid. Bedre UI, navigering, snarveier m.m den er bare en drøm. Endret 3. januar 2015 av Bytemare 1 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) PS4 er litt kraftigere og har bedre eksklusive for min smak, men bruker Xbox One da den er bedre i alt annet. Endret 3. januar 2015 av duppsko Lenke til kommentar
Bytemare Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 PS4 er litt kraftigere og har bedre eksklusive for min smak, men bruker Xbox One da den er bedre i alt annet. Leste faktisk at Microsoft i neste patch, skal justere opp CPUéne i Xbox One til 8 cores, dem bruker vist bare 6 nå, slik at det blir ennå mere futt... selv har jeg aldri merker noe forskjell i dem Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 PS4 er litt kraftigere og har bedre eksklusive for min smak, men bruker Xbox One da den er bedre i alt annet. Leste faktisk at Microsoft i neste patch, skal justere opp CPUéne i Xbox One til 8 cores, dem bruker vist bare 6 nå, slik at det blir ennå mere futt... selv har jeg aldri merker noe forskjell i dem Tror du enten skal finne en annen artikkel om emnet, eller lese det på nytt. For det stod det ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hvilken er best av ps4 og Xbox one 1tb? Hvilken er best å drive med youtube på, og hvilken kommer de beste spillene på Spørs kva spel du er interessert i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå