Gå til innhold

Nytt grafikkkort


egen9

Anbefalte innlegg

Hei, folkens :)

Nå er det jul, og feirer med Far Cry 4, og en litt penger som dukket opp på konto. Så tenkte jeg kunne ha meg et nytt grafikkkort. Har Geforce GTX 560 nå, og kjører spillet på ultra, men merker det blir litt for lav fps for min smak. Noe dere anbefaler? Tar gjerne tips i litt forskjellige prisklasser, men har ikke ti tusen å bruke heller desverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv 2 av kde korta i sli, å det er den beste kjøleren på markedet :)

 

Stillegående og har 1365mhz boost clock.

Og med acx 2.0, så har den en smart mode ved at den slår av viftene i idle mode om tempen er under 60 grader :)

Lenke til kommentar

Hei, folkens :)

 

Nå er det jul, og feirer med Far Cry 4, og en litt penger som dukket opp på konto. Så tenkte jeg kunne ha meg et nytt grafikkkort. Har Geforce GTX 560 nå, og kjører spillet på ultra, men merker det blir litt for lav fps for min smak. Noe dere anbefaler? Tar gjerne tips i litt forskjellige prisklasser, men har ikke ti tusen å bruke heller desverre.

Ultra med gtx 560! Hva ligger fps'en på det laveste?
Lenke til kommentar

 

Hei, folkens :)

 

Nå er det jul, og feirer med Far Cry 4, og en litt penger som dukket opp på konto. Så tenkte jeg kunne ha meg et nytt grafikkkort. Har Geforce GTX 560 nå, og kjører spillet på ultra, men merker det blir litt for lav fps for min smak. Noe dere anbefaler? Tar gjerne tips i litt forskjellige prisklasser, men har ikke ti tusen å bruke heller desverre.

Ultra med gtx 560! Hva ligger fps'en på det laveste?

 

KJørte ned på svært høy nå, og ligger på rundt 40-ish, ikke så lavt at det plager :)

 

Ultra var forsåvidt det samme, men litt hakking i raske scener, noe det jo fort blir en del av.

Endret av egen9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...