Nikkor Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Lurer på en ting kanskje litt teit men...ja.... Har da en Xbox og en harddisk stående med Win Xp Pro på... Spm er da visst jeg kobler den nye harddisker til xboxen og tar ut den som står i... Vil da Xboxen starte? Vet at jeg ikke vil kunne bruke mus og tastatur... Men vil den starte opp med Xp? Bruker Xbox samme stikk som Pc? Ja garantien vil forsvinne... Ser også helst at den ikke vil bli ødelagt... Men vil dette funke? Takker for svar Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Ingen som virkelig ikke kan si at dette virker? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hmm.. du kan jo prøve da... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Ja jeg kan prøve,men ville likksom ikke at xboxen skulle bli herpa.. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hvis du vil ha svaret på dette kan du stikke innom SlashXbox, dette er en norsk side, der kan du spøre på forumet. Hvis ikke disse kan hjelpe deg, kan du spørre "guruene" på Xbox-Scene Personlig tror jeg ikke det går, men det er jo vært et forsøk å høre med noen som kan dette her. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Personlig tror jeg ikke det går, men det er jo vært et forsøk å høre med noen som kan dette her. Nei det funket heller ikke... Men glemte og sette harddisken til hoved pc'en til Slave til jeg Xbox harddisken sto på... Så får prøve en gang til senere... Takker for linken MemorX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå