Gå til innhold

Er Wii U verd å kjøpe nå?

MrCusNT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som flere skriver så er tiden for Wii U nå perfekt. Mange skikkelig gode spill, Bayonetta 2 (og 1) er helt fantastiske. Kjøpte nå til meg og sønnen min :-) Vi spiller Mario Kart 8 (heeelt fantastisk), Super smash Bros (vanvittig morsomt om komplett kaos med mange spillere, utrolig kult) og Rayman Legends i to player modus :-)

Bayonetta 2 spiller jeg alene, det er det mest sinnsyke og fantastiske actionspillet jeg har spilt noensinne.

Lenke til kommentar

Jeg har PS4 og PC, jeg spiller mye på ps4, men merker jeg savner å spille disse gamle mario spillene når jeg var "yngre". Har hele tiden fristet å kjøpe WII U, tror dere prisen vil droppe nå som det kommer et januarsalg på alle butikker? :)

Lenke til kommentar

Jeg har PS4 og PC, jeg spiller mye på ps4, men merker jeg savner å spille disse gamle mario spillene når jeg var "yngre". Har hele tiden fristet å kjøpe WII U, tror dere prisen vil droppe nå som det kommer et januarsalg på alle butikker? :)

Det er jeg sikker på :D

Lenke til kommentar

Det er tydelig at populæriteten til Wii U har skutt i været de siste månedene hvertfall. Jeg fikk en til jul og skulle ha meg en pro kontroller, det fantes ikke i hele Oslo sentrum. Var vel innom 8 butikker. Heldigvis bestilte jeg på nettet og fikk kjapp levering!

Lenke til kommentar

De har også vært helt umulig å finne i butikk i Oslo/Bærum. Rett og slett borte. Nå skyldes jo mye av dette jul, men "alt" som legges ut på Finn blir også borte innen minutter eller timer.

Nå ligger dog min endelig på postkontoret og venter, siden nettbutikkene har masse. Skal hente den etter middag. bestilte kontrollere fra Japan til halv pris omtrent. Lengre leveringstid, men kan bruke lillebrors Wii-kontrollere i mellomtiden.

Lenke til kommentar

De har også vært helt umulig å finne i butikk i Oslo/Bærum. Rett og slett borte. Nå skyldes jo mye av dette jul, men "alt" som legges ut på Finn blir også borte innen minutter eller timer.

Nå ligger dog min endelig på postkontoret og venter, siden nettbutikkene har masse. Skal hente den etter middag. bestilte kontrollere fra Japan til halv pris omtrent. Lengre leveringstid, men kan bruke lillebrors Wii-kontrollere i mellomtiden.

Link?
Lenke til kommentar

Har nå kjøpt Wii U, det jeg lurer på er når jeg har ladet gamepaden så blinker den blått rundt home knappen. Synes det er irriterende med slike lys i et mørkt rom om kvelden, er det mulig å slå den av?

Selve maskinen bråket som et uvær når jeg startet den i går. Det er greit med litt støynivå, men når det tar over lyden fra gamepaden blir det drøyt.

Lenke til kommentar

Har nå kjøpt Wii U, det jeg lurer på er når jeg har ladet gamepaden så blinker den blått rundt home knappen. Synes det er irriterende med slike lys i et mørkt rom om kvelden, er det mulig å slå den av?

Blått blinkende lys indikerer at du har fått en melding, update eller noe. Har du prøvd å trykke på knappen?

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Den blinkende home-knappen betyr at du har en ulest melding eller notification om et eller annet nytt tilbud på eShop. Bare å trykke på home så forsvinner den når du har lest det.

Går an å fjerne hele blinkingen i display settings også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...