banansplitt™ Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Expert har prisen til 2222kr, men de er jo tomme for konsollen til den prisen. Ellers er prisen på 2.5k i andre butikker. Endret 29. desember 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Gomraz Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Som flere skriver så er tiden for Wii U nå perfekt. Mange skikkelig gode spill, Bayonetta 2 (og 1) er helt fantastiske. Kjøpte nå til meg og sønnen min :-) Vi spiller Mario Kart 8 (heeelt fantastisk), Super smash Bros (vanvittig morsomt om komplett kaos med mange spillere, utrolig kult) og Rayman Legends i to player modus :-) Bayonetta 2 spiller jeg alene, det er det mest sinnsyke og fantastiske actionspillet jeg har spilt noensinne. Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Expert sel kvit Wii U for 999,- f.o.m. I morgon av. Trur det var 800 stk på landsbasis. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg har PS4 og PC, jeg spiller mye på ps4, men merker jeg savner å spille disse gamle mario spillene når jeg var "yngre". Har hele tiden fristet å kjøpe WII U, tror dere prisen vil droppe nå som det kommer et januarsalg på alle butikker? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg har PS4 og PC, jeg spiller mye på ps4, men merker jeg savner å spille disse gamle mario spillene når jeg var "yngre". Har hele tiden fristet å kjøpe WII U, tror dere prisen vil droppe nå som det kommer et januarsalg på alle butikker? http://www.expert.no/konsoller/wii-u-8gb-basic-white-console/p/8314/ Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg har PS4 og PC, jeg spiller mye på ps4, men merker jeg savner å spille disse gamle mario spillene når jeg var "yngre". Har hele tiden fristet å kjøpe WII U, tror dere prisen vil droppe nå som det kommer et januarsalg på alle butikker? Det er jeg sikker på Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Expert sel kvit Wii U for 999,- f.o.m. I morgon av. Trur det var 800 stk på landsbasis. Jeg får kjøpt på expert.no nu hvis jeg vil. 2 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Man får bestilt fra expert.no allerede nå, gjort det selv. Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg slo til selv på expert.no og bestilt meg noen spill hos andre aktører. Har spilt litt Wii U hos brodern og det ga faktisk mersmak. Har ikke hatt Nintendo maskin siden SNES og det begynner å bli en stund siden Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Wii U basic 999;, løp pg kjøp. http://www.expert.no/konsoller/wii-u-8gb-basic-white-console/p/8314/ Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Wii U basic 999;, løp pg kjøp. http://www.expert.no/konsoller/wii-u-8gb-basic-white-console/p/8314/ Da er det tomt på expert.no 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Merkelig at det ikke er mulig å bruke "click&collect" når wii U er på lager i varehus hvor jeg bor. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Helt vanlig. Da unngår man at alle enheter er reservert før åpningstid. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Det er tydelig at populæriteten til Wii U har skutt i været de siste månedene hvertfall. Jeg fikk en til jul og skulle ha meg en pro kontroller, det fantes ikke i hele Oslo sentrum. Var vel innom 8 butikker. Heldigvis bestilte jeg på nettet og fikk kjapp levering! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 De har også vært helt umulig å finne i butikk i Oslo/Bærum. Rett og slett borte. Nå skyldes jo mye av dette jul, men "alt" som legges ut på Finn blir også borte innen minutter eller timer. Nå ligger dog min endelig på postkontoret og venter, siden nettbutikkene har masse. Skal hente den etter middag. bestilte kontrollere fra Japan til halv pris omtrent. Lengre leveringstid, men kan bruke lillebrors Wii-kontrollere i mellomtiden. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 De har også vært helt umulig å finne i butikk i Oslo/Bærum. Rett og slett borte. Nå skyldes jo mye av dette jul, men "alt" som legges ut på Finn blir også borte innen minutter eller timer. Nå ligger dog min endelig på postkontoret og venter, siden nettbutikkene har masse. Skal hente den etter middag. bestilte kontrollere fra Japan til halv pris omtrent. Lengre leveringstid, men kan bruke lillebrors Wii-kontrollere i mellomtiden. Link? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Har nå kjøpt Wii U, det jeg lurer på er når jeg har ladet gamepaden så blinker den blått rundt home knappen. Synes det er irriterende med slike lys i et mørkt rom om kvelden, er det mulig å slå den av? Selve maskinen bråket som et uvær når jeg startet den i går. Det er greit med litt støynivå, men når det tar over lyden fra gamepaden blir det drøyt. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Har nå kjøpt Wii U, det jeg lurer på er når jeg har ladet gamepaden så blinker den blått rundt home knappen. Synes det er irriterende med slike lys i et mørkt rom om kvelden, er det mulig å slå den av? Blått blinkende lys indikerer at du har fått en melding, update eller noe. Har du prøvd å trykke på knappen? Endret 7. januar 2015 av PantZman Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Den blinkende home-knappen betyr at du har en ulest melding eller notification om et eller annet nytt tilbud på eShop. Bare å trykke på home så forsvinner den når du har lest det. Går an å fjerne hele blinkingen i display settings også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå