Gå til innhold

Er Wii U verd å kjøpe nå?

MrCusNT

Anbefalte innlegg

Må jeg bestille den på nettsia før jeg henter den?^^

Trodde at jeg måtte være først i køen kl. 7:00 når det åpner? :hmm:

Det er ikke en veldig populær maskin i norden men det er utrolig mange i asia,usa og har også sett veldig mange tyske,franske og noen engelske som har spilt.

Om du bestiller det og henter i butikk er det ofte klart i løpet av en uke`s tid og jeg anbefaler denne maskinen. Enkel,grei og masse kos med en nintendo i hus. Spesielt om du skal spille med venner, også deilig og slappe av med mario bros og zelda i ny og ne :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har brukt vår Wii U mye. Brukes mest til Netflix og NRK nett TV. Veldig bra bildekvalitet på Netflix, men oversikt over filmer er ubrukelige. (Du må søke og vite hvilke titler du ser etter) . Ikke lett å koble seg til via amerikansk IP.

Ikke NRK app, men nett TV fungerer i nettleseren med bra bilde. Støtter ikke flash og nrksuper.no.

Lenke til kommentar

Noe jeg lurer på er om det følger med vanlige kontroller eller om disse må kjøpes separat? Så en unboxing på youtube, han fikk kun den svære kontrollen med "touch screen" betyr det at jeg må kjøpe to stykker utenom til 400-500kr stk? :hmm::(

Ja... Er i samme posisjon. Vil ha en Wii U til for det meste multiplayer i sofaen, og 1300-1500kr ekstra for kontrollerne svir litt merker jeg. Får se om jeg kjøper eller ikke til slutt :p

Lenke til kommentar

Tror at jeg utsetter det litt, kommer sikkert noen andre gode tilbud på wii u fremover. Enig i at det er prisen på kontrollene som svir. Det er da ingen som kjøper wii u for å spille alene, synes derfor at det er litt tåpelig at det ikke finnes noen bundles med ekstra kontroller til redusert pris.

Lenke til kommentar

Tror at jeg utsetter det litt, kommer sikkert noen andre gode tilbud på wii u fremover. Enig i at det er prisen på kontrollene som svir. Det er da ingen som kjøper wii u for å spille alene, synes derfor at det er litt tåpelig at det ikke finnes noen bundles med ekstra kontroller til redusert pris.

Jeg gjorde det. Wii U har mange knallspill som funker helt fint å spille alene. Nå gleder jeg meg som en unge til Zelda Wii U, Xenoblade X og Captain Toad.

Lenke til kommentar

På gamestop kan du kjøpe en kontroller som er lik pro-kontrolleren for 150-170 kr. Og Wii u kan også benytte seg av Wii remote,gamecube ( trur du må ha en adapter sak til gamecube )

Men som sagt, den "fake" pro kontrolleren du får på gamestop er trådløs og funker supert. Den var for meg litt liten men det føles sånn bare med en gang. Den er trådløs og laderen kan du putte i usb på maskinen eller i en hvilken som helst annen usb for og lade.

denne selger de på gamestop til wii u for 170 kr eller så er det mindre en 170

51Irq-YCG8L._SX300_.jpg

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

På gamestop kan du kjøpe en kontroller som er lik pro-kontrolleren for 150-170 kr. Og Wii u kan også benytte seg av Wii remote,gamecube ( trur du må ha en adapter sak til gamecube )

Men som sagt, den "fake" pro kontrolleren du får på gamestop er trådløs og funker supert. Den var for meg litt liten men det føles sånn bare med en gang. Den er trådløs og laderen kan du putte i usb på maskinen eller i en hvilken som helst annen usb for og lade.

denne selger de på gamestop til wii u for 170 kr eller så er det mindre en 170

51Irq-YCG8L._SX300_.jpg

Jeg har 2 kontrollere som ser ut som den der. Kostet like over 200,- på salg hos cdon. Bra kontrollere. Var litt skeptisk først, men hadde ingen grunn til det. Bra batteri er det på den også.

Lenke til kommentar

Noe jeg lurer på er om det følger med vanlige kontroller eller om disse må kjøpes separat? Så en unboxing på youtube, han fikk kun den svære kontrollen med "touch screen" betyr det at jeg må kjøpe to stykker utenom til 400-500kr stk? :hmm::(

Gamepaden (som følger med) er den "egentlige" kontrollen til Wii U. Den kan se stor og klumpete ut, men skinnet kan som kjent bedra. Den er faktisk veldig god å spille med.

Altså medfølger en fullt brukbar kontroll med konsollen- akkurat som tilfellet er ved Xbox og PS4.

Jeg leste at du vurderer å kjøpe basic. Jeg tror ikke denne lenger er i salg. Jeg vil uansett anbefale premium, som ikke koster noe nevneverdig mer. Da har du iallefall muligheten til å laste ned noen eldre klassikere.

Lenke til kommentar

Gamepaden (som følger med) er den "egentlige" kontrollen til Wii U. Den kan se stor og klumpete ut, men skinnet kan som kjent bedra. Den er faktisk veldig god å spille med.

Altså medfølger en fullt brukbar kontroll med konsollen- akkurat som tilfellet er ved Xbox og PS4.

Jeg leste at du vurderer å kjøpe basic. Jeg tror ikke denne lenger er i salg. Jeg vil uansett anbefale premium, som ikke koster noe nevneverdig mer. Da har du iallefall muligheten til å laste ned noen eldre klassikere.

Joda, wii u er i salg flere plasser der rundt her. Synes ikke at premium ink. mario er verdt 1000kr mer enn basic siden jeg kommer til å kjøpe spillene mine i butikk.

Venter litt til for å se om det kommer noen tilbud på wii u fremover før jeg kjøper, vist ikke det skjer blir det basic versjonen.

Lenke til kommentar

Følger med litt mer på Premium men det forsvarer kanskje ikke prisforskjellen:

+ 32GB internminne

+ Nintendo Network Premium

+ Wii U Gamepad cradle

+ Wii U Gamepad stand

(150kr+ for Gamepad Cradle og Stand samlet)

+ Wii U Console Stand

+ Sensor Bar (samme som gamle Wii)

(200kr+)

(+ Svart)

Ser at Wii U Basic koster 1499kr og Premium ned i 2222kr med Mario Kart 8. Da hadde i hvertfall ikke jeg nølt med å kjøpe Premium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...