Gå til innhold

50års gave til fatter

conexx

Anbefalte innlegg

Hei.

Far fyller snart 50år og har lyst til å gi han en spesiell gave.

Han interesserer seg veldig for bil så tenkte kanskje på å ta han med på en drifting tur på bane. Noen som vet om det er mulig eller som har noen andre spesielle 50års gaver?

Tandemhopp er da ikke aktuelt for han :(

Takk for svar på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange som blir skuffet av slike turer med luksusbiler, siden arrangørene er livredde for bilene. Resultatet er at du kjører med en barnevakt som begrenser farten, turtallet og gleden ganske mye.

Det kan fortsatt være moro, og en glimrende gave, men potensialet for en liten skuffelse er høy.

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er mange som blir skuffet av slike turer med luksusbiler, siden arrangørene er livredde for bilene. Resultatet er at du kjører med en barnevakt som begrenser farten, turtallet og gleden ganske mye.

Det kan fortsatt være moro, og en glimrende gave, men potensialet for en liten skuffelse er høy.

Jeg var i Dubai, og da var det klampen i bånn (på "F1" banen) :D Tilogmed kjerringa synes det var morro! Audi RS 4 kjørte vi den gangen.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Jeg var i Dubai, og da var det klampen i bånn (på "F1" banen) :D Tilogmed kjerringa synes det var morro! Audi RS 4 kjørte vi den gangen.

Dyrt?

Ca samme pris i 2008 da jeg var der:

Audi R8 V10! Price: AED 1,295.00 = ca 2600kr

http://www.dubaiautodrome.com/project/audi-r8-supercar/

Dette er veldig verdt det! Dog reisen til Dubai kommer i tillegg, men det er en bagatell. Det er kjempegøy å være i Dubai :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...