Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen fryser og slutter å respondere

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Har hatt en del problemer med maskinen min i det siste. Jeg har blant annet ikke kunnet spilt World of Tanks for maskinen fryser og bruker 5-10 minutter på å fungere igjen om jeg ikke hard- resetter. Det har skjedd i andre programmer også. Men har vært verst i World of Tanks. Det jeg har prøvd er å reinstallere World of Tanks og oppdatere skjermkortdriver. Men det jeg frykter er om SSD disken min er problemet. Jeg laster opp et par skjermbilder fra hendelsessenteret. Håper jeg kan få litt hjelp til dette av mer kompetente datakjennere enn jeg er :)

post-64648-0-52674800-1419430656_thumb.jpg

post-64648-0-41878500-1419430662_thumb.jpg

Pc specs:

post-64648-0-38207500-1419431400_thumb.jpg

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

I går kveld ville ikke pcen starte opp windows, men sendte meg rett inn i bios hver gang jeg startet pcen. Når jeg testa på morgenen i dag så startet plutselig windows igjen. Kan jeg ha rett i min antagelse at ssden som windows er installert på er i ferd med å dø?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Har du oppdatert alt av drivere (chipset), BIOS, firmware (SSD) osv?

Firmware på ssd ble oppdatert fordi det er den jeg mistenker. Bios og chipset har jeg ikke gjort noe med. Men jeg kan ikke drive med bios update i et ustabilt windows som fryser konstant. Problemet er blitt enda verre nå om jeg i det hele tatt kommer inn i windows. Hvert eneste program fryser pcen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...