Christian Thork Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Har sett Austin Evans video rundt 20 ganger. Ja, seriøst. Jeg har lenge ønsket meg stasjonær PC, og har virkelig satt meg inn i temaet. Det å bygge PC er sikkert mye enklere enn det jeg gjør det til. Fikk nå solgt laptopen for 19 minutter siden. Så da har jeg rundt 17k i lommeboka til å bruke på PC. Vil takke så mye for all hjelpen jeg har fått, men dere må ikke se bort ifra at det kommer et par poster til av meg her i denne seksjonen. Her er allerede et spørsmål.. Jeg har Windows 7 Ultimate 64-bit på laptopen som nå skal selges. Er det mulig at jeg får brukt denne, eller ødelegger jeg for kjøperen? Vil ikke gjøre at han kommer hjem med "ny" pc også får han ikke aktivert Windows. Kjøp deg windows 8.1, er så mye bedre, gir også bedre Fps Var egentlig planen å kjøpe det, men er så mange formeninger om akkurat det. Mange sier at det ikke er noen forbedringer i det hele tatt. Må si jeg ELSKER W7, simpelt og rent design. Leste at til og med Microsoft på en "visning" eller noe brukte W7 og ikke W8 haha. Sikkert bare bullshit, men vil helst ikke kjøpe med mindre jeg behøver. :-p Om du har plata så tror jeg at jeg skal ha en liten programvare som skal gjør at den blir gyldig om ikke annet #Legit! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Du får kjøpt ett program til 3$ som gjør at windows 8.1 bøir akkuraty som windows 7. Uten å miste ytelse. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Har prøvd de fleste windowsbaserte op. fra XP, Xp var konge, Vista var shit, win7 var best, win8 var shit, win8.1 er digg, win 10 er utrolig kongedigg! (testet og brukt) Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jepp enig med deg der C.T windows 10 er digg å det beste er at du får gratis windows 10 update når du har w8 men kommer forysatt til å bruke w7 skin da jeg synes det ser bedre ut. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jepp enig med deg der C.T windows 10 er digg å det beste er at du får gratis windows 10 update når du har w8 men kommer forysatt til å bruke w7 skin da jeg synes det ser bedre ut. Jeg og far har non-oem win8.1 pro, denne koster 2K stk (betalte 250Kr stk) Så om du velger win8.1 OEM så gjelder den koden kun på 1 Pc, ergo du kan ikke dra den med deg til neste pc. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg kjøpte vanelig windows 8.1 non oem og expert med pro pack upgrade til 49kr tok jeg det med. Men poenget var at på pcer med eksisterende pc med windows 8 vil få spørsmål om man vil oppdatere til windows 10 gratis. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Selv bruker jeg en Fujitsu skjerm egnet for profesjonell bildebehandling med 60hz og 7ms med en prislapp på 5000 til gaming, PCen koster 7k, funker fett xD Grunnen til hvorfor jeg anbefaler 120hz + er fordi det er bortkastet med så mye GPU kraft på bare 60hz Selv synes jeg inputlag, latency på nettverket osv. er viktigere enn en rask skjerm. Smaken er som baken, den er delt Btw, fikk min W8 Pro non-oem for 250kr ved lansering på MS sine sider. Håper på det samme nå igjen for den nye PCen. Ellers må jeg fiske litt i bukta... Endret 3. januar 2015 av Winnetou2012 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 ^^^^^^^^^^^^^^ 7ms!!!!!! Det er jo rene tiåret fra du gjør noe på pcen til det kommer på skjermen. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Hahaha, hvis du var seriøs nå så går jeg latterkrampe. Mange andre faktorer som spiller med, direkta internett via kabel med Altibox fiber så er du godt på vei, så må du investere i skjermkabel, rask reaksjon, rask respons på mus osv. IPS skjerm selvfølgelig, skal se om jeg får lånt en Spyder 3 for å forbedre fargene litt mer. TN får meg til å grine. Btw, Classic Shell funker supert til 8.1 - byttet ut W7 med W8.1CS og merker bare fordeler Endret 3. januar 2015 av Winnetou2012 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hvordan kan du anbefale 7ms til gaming, når noen folk ikke greier seg med mere enn 3 og må ha 1? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Jeg anbefaler det ikke Bruker mitt er ca. 40% amatørgaming, perfekt til det. Endret 3. januar 2015 av Winnetou2012 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Ja da skjønner jeg det, jeg kjøpte nettopp gamong skjerm og kunne ikke tenke meg moe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå