ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hva er deffinisjonen på 1440p 2k eller 4k? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 2k, 4k er 3820p(?) Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Tror 2k er 1440p. Er det ikke 2580x1440p elns? Husker ikke.. Men blir vel investert i enda ett skjermkort hvis jeg skal ha 2k. :-) Lenke til kommentar
otl Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Selv har jeg tenkt til å knalle til med enten Corsair ax860i, hx750i, Evga supernova g2 850w eller lignende til strømforsyning. Er ikke noe voldsomt det skal drive, i5 750 og ett eller annet skjermkort av noe slag. Selv vet jeg at jeg kommer til å oppgradere senere og da er det greit å ha en god psu. Endret 3. januar 2015 av otl Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Har EVGA Supernova 750 g2, veldig fornøyd med den og 10 års garantien fra dem er slettes ikke ille GPUene fra MSI sin gaming serie og fra Evga er best mtp. støy og temps (afaik). Ja, skaff et til for SLI når du oppgraderer til en 1440p skjerm. Pass på å skaffe 120+ hz. Endret 3. januar 2015 av Winnetou2012 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Har bestilt supernova 750g2 godt å høre at den er god Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Når jeg spiller på skjermen med FRAPS for å telle FPS, så kommer jeg over 100 fps, noe som betyr at skjermen er mer enn 60Hz? Eller misforstår jeg :s (?) Skulle gjerne hatt EVGA, men finner de ikke på Komplett - derfor ble det Corsair. Vet dere forresten om Komplett bygger maskinene etter eget ønske? Hvis jeg for eksempel vil ha den helt lik som på et vedlagt bilde. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Nei skjermen kan fortsatt være 60hz selvom du når 100fps gsync limiter fpsen til skjermens limit. Har hørt noen rykter om at komplett bygger etter ønske hvis man ringer dem, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Har aldri bygd selv, men har lyst må jeg innrømme. Men virker så avansert.. Hvor skal alle disse kablene osv osv. Klarer neppe å bygge den slik som den jeg ønsker. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Har aldri bygd selv, men har lyst må jeg innrømme. Men virker så avansert.. Hvor skal alle disse kablene osv osv. Klarer neppe å bygge den slik som den jeg ønsker. Jeg er 15, bygd siden jeg var 10-11, tror du skal klare det rimelig greit 1 Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Har aldri bygd selv, men har lyst må jeg innrømme. Men virker så avansert.. Hvor skal alle disse kablene osv osv. Klarer neppe å bygge den slik som den jeg ønsker. Jeg er 15, bygd siden jeg var 10-11, tror du skal klare det rimelig greit Med mindre de vil bygge den slik: http://cdn.overclock.net/4/46/4630bf1e_1.jpeg Så skal jeg forsøke å gjøre det selv. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Me 2 ække gamle karen men har bygd siden jeg var 10 alene. Første gang 9 men da fikk jeg hjelp. XD Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg bygde første gang da jeg var 11, gamibg PC for 9k. Var ikke vanskelige greia, se på videor til LinusTechTips og Tek Syndicate Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Har sett Austin Evans video rundt 20 ganger. Ja, seriøst. Jeg har lenge ønsket meg stasjonær PC, og har virkelig satt meg inn i temaet. Det å bygge PC er sikkert mye enklere enn det jeg gjør det til. Fikk nå solgt laptopen for 19 minutter siden. Så da har jeg rundt 17k i lommeboka til å bruke på PC. Vil takke så mye for all hjelpen jeg har fått, men dere må ikke se bort ifra at det kommer et par poster til av meg her i denne seksjonen. Her er allerede et spørsmål.. Jeg har Windows 7 Ultimate 64-bit på laptopen som nå skal selges. Er det mulig at jeg får brukt denne, eller ødelegger jeg for kjøperen? Vil ikke gjøre at han kommer hjem med "ny" pc også får han ikke aktivert Windows. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Har sett Austin Evans video rundt 20 ganger. Ja, seriøst. Jeg har lenge ønsket meg stasjonær PC, og har virkelig satt meg inn i temaet. Det å bygge PC er sikkert mye enklere enn det jeg gjør det til. Fikk nå solgt laptopen for 19 minutter siden. Så da har jeg rundt 17k i lommeboka til å bruke på PC. Vil takke så mye for all hjelpen jeg har fått, men dere må ikke se bort ifra at det kommer et par poster til av meg her i denne seksjonen. Her er allerede et spørsmål.. Jeg har Windows 7 Ultimate 64-bit på laptopen som nå skal selges. Er det mulig at jeg får brukt denne, eller ødelegger jeg for kjøperen? Vil ikke gjøre at han kommer hjem med "ny" pc også får han ikke aktivert Windows. Kjøp deg windows 8.1, er så mye bedre, gir også bedre Fps Lenke til kommentar
madmats Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Har EVGA Supernova 750 g2, veldig fornøyd med den og 10 års garantien fra dem er slettes ikke ille GPUene fra MSI sin gaming serie og fra Evga er best mtp. støy og temps (afaik). Ja, skaff et til for SLI når du oppgraderer til en 1440p skjerm. Pass på å skaffe 120+ hz. Hvorfor er det så viktig med 120 Hz? Jeg kjøpte nylig en AOC ips skjerm med bare 60 Hz og uten Gsync. Har ikke merket noe til hverken input lag eller tearing. Spilt wow og KSP Må man spille fps spill for å få problemer? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Har EVGA Supernova 750 g2, veldig fornøyd med den og 10 års garantien fra dem er slettes ikke ille GPUene fra MSI sin gaming serie og fra Evga er best mtp. støy og temps (afaik). Ja, skaff et til for SLI når du oppgraderer til en 1440p skjerm. Pass på å skaffe 120+ hz. Hvorfor er det så viktig med 120 Hz? Jeg kjøpte nylig en AOC ips skjerm med bare 60 Hz og uten Gsync. Har ikke merket noe til hverken input lag eller tearing. Spilt wow og KSP Må man spille fps spill for å få problemer? 120Hz er bedre til spill, blir mer smooth Om du ikke har testet det selv, så sier det seg selv.. Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Har sett Austin Evans video rundt 20 ganger. Ja, seriøst. Jeg har lenge ønsket meg stasjonær PC, og har virkelig satt meg inn i temaet. Det å bygge PC er sikkert mye enklere enn det jeg gjør det til. Fikk nå solgt laptopen for 19 minutter siden. Så da har jeg rundt 17k i lommeboka til å bruke på PC. Vil takke så mye for all hjelpen jeg har fått, men dere må ikke se bort ifra at det kommer et par poster til av meg her i denne seksjonen. Her er allerede et spørsmål.. Jeg har Windows 7 Ultimate 64-bit på laptopen som nå skal selges. Er det mulig at jeg får brukt denne, eller ødelegger jeg for kjøperen? Vil ikke gjøre at han kommer hjem med "ny" pc også får han ikke aktivert Windows. Kjøp deg windows 8.1, er så mye bedre, gir også bedre Fps Var egentlig planen å kjøpe det, men er så mange formeninger om akkurat det. Mange sier at det ikke er noen forbedringer i det hele tatt. Må si jeg ELSKER W7, simpelt og rent design. Leste at til og med Microsoft på en "visning" eller noe brukte W7 og ikke W8 haha. Sikkert bare bullshit, men vil helst ikke kjøpe med mindre jeg behøver. :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå